|
Auteur |
Bericht |
milou
Leeftijd: 39 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UL
|
Geplaatst: ma 04 jul 2005 0:12 Onderwerp: |
|
|
Even een vraagje aan mijn Medestudenten..
Gaan er mensen maandag naar de bespreking van het tentamen?
Ik kan helaas niet gaan maar zou wel heel graag de antwoorden willen weten..zou iemand ze kunnen opschrijven en vervolgens hier kunnen neer zetten? zou het erg fijn vinden  |
|
|
|
 |
MiriamvL
Leeftijd: 42 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 2826
|
Geplaatst: ma 04 jul 2005 10:01 Onderwerp: |
|
|
Maandag 8/8 bedoel je? Ik ga alleen als ik het niet gehaald heb... dus even afwachten... _________________ If you've done nothing wrong, you've got nothing to fear. If you've something to hide, you shouldn't even be here.
We're concerned you're a threat..
We're moving to a situation, where your lives exist as information.
Pet Shop Boys - Integral |
|
|
|
 |
X-force
Studieomgeving (BA): EUR
|
Geplaatst: do 21 jul 2005 17:48 Onderwerp: |
|
|
duurt wel lang voor de uitslag  |
|
|
|
 |
Marchello
Leeftijd: 40 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UL
|
Geplaatst: do 21 jul 2005 18:52 Onderwerp: |
|
|
Ze hebben de termijn al lang overschreden, ik wil het wel graag weten zolangzamerhand ...wanneer is de herkansing voor dit vak dan ? _________________ 50 ECTS,derde trimester op dreef! |
|
|
|
 |
Bakbeestje
Geslacht: 
Studieomgeving (BA): UL
|
Geplaatst: do 21 jul 2005 19:19 Onderwerp: |
|
|
Het hertentamen is op 15 augustus om 09.00 in de Pieterskerk. |
|
|
|
 |
MiriamvL
Leeftijd: 42 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 2826
|
Geplaatst: do 21 jul 2005 20:59 Onderwerp: |
|
|
Morgen is het einde van de termijn hoor... maar het duurt wel lang... vooral omdat ik het HEEL graag wil weten...  _________________ If you've done nothing wrong, you've got nothing to fear. If you've something to hide, you shouldn't even be here.
|
|
|
 |
korenwolf
|
Geplaatst: vr 22 jul 2005 11:25 Onderwerp: |
|
|
En nog steeds staan de uitslagen van het tentamen niet online. Vandaag is de deadline van 15 werkdagen bereikt, maar ze zullen wel met het excuus komen dat het OIC de gegevens nog op U-Twist moet zetten en dat zij daar niets mee te maken hebben... |
|
|
|
 |
saar
Leeftijd: 41 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UL
|
Geplaatst: vr 22 jul 2005 11:46 Onderwerp: |
|
|
Tja en wij hebben daar ook niets mee te maken.
Maar goed misschien staat ze er vanmiddag wel op! |
|
|
|
 |
Anoniem
Studieomgeving (BA): UL
|
Geplaatst: vr 22 jul 2005 11:47 Onderwerp: |
|
|
De uitslag van het tentamen zal vandaag worden vastgesteld. Publicatie zal begin volgende week plaatsvinden. |
|
|
|
 |
MiriamvL
|
Geplaatst: vr 22 jul 2005 12:01 Onderwerp: |
|
|
Grrrr... Dat vind ik dus echt niet zo grappig...  _________________ If you've done nothing wrong, you've got nothing to fear. If you've something to hide, you shouldn't even be here.
|
|
|
 |
korenwolf
|
Geplaatst: vr 22 jul 2005 13:13 Onderwerp: |
|
|
Op Teletop:
22-07-2005 Uitslag tentamen
De uitslag van het tentamen zal vandaag worden vastgesteld. Publicatie zal begin volgende week plaatsvinden.
Told you so! |
|
|
|
 |
milou
|
Geplaatst: vr 22 jul 2005 14:59 Onderwerp: |
|
|
ik heb gebeld..dat ik het wil weten omdat ik een optie voor een vakantie heb..en weet dus niet zeker of ik wel of niet kan gaan..maar ze willen het echt niet geven..zit echt een minder sympathiek persoon daar die vragen te beantwoorden. ik zei het van die termijn zei ze..nee het klopt zoals het nu gaat want we hebben 3 weken om het vast te stellen en de volgende stap is dan publiceren..bulshit..als jullie nou ook ff bellen ofzo..misschien doen ze t dan nog vandaag als ze heel veel klachten hebben.. |
|
|
|
 |
Anke
Leeftijd: 40 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UL
|
Geplaatst: vr 22 jul 2005 15:22 Onderwerp: |
|
|
milou schreef: | ik heb gebeld..dat ik het wil weten omdat ik een optie voor een vakantie heb..en weet dus niet zeker of ik wel of niet kan gaan..maar ze willen het echt niet geven..zit echt een muts daar die vragen te beantwoorden. ik zei het van die termijn zei ze..nee het klopt zoals het nu gaat want we hebben 3 weken om het vast te stellen en de volgende stap is dan publiceren..bulshit..als jullie nou ook ff bellen ofzo..misschien doen ze t dan nog vandaag als ze heel veel klachten hebben.. |
Waarschijnlijk geven ze het cijfer niet telefonisch vanwege de privacy van de studenten.. Ik ga dit weekend ook een vakantie boeken en waarschijnlijk ga ik rond 15 augustus, heel vervelend dat ik nu nog rekening moet houden met die herkansing  |
|
|
|
 |
milou
|
Geplaatst: vr 22 jul 2005 15:24 Onderwerp: |
|
|
ja klopt ze wouden het niet telefonisch geven..maar er zat echt zo een robot achter de telefoon dus ik vroeg of ik de ''baas'' kon spreken zeg maar...maar ze zei dat er niemand anders aanwezig was..wel vreemd..maarja helaas het viel te proberen.. |
|
|
|
 |
MZN
Leeftijd: 40 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 68
|
Geplaatst: vr 22 jul 2005 15:42 Onderwerp: |
|
|
in 1 woord: Bah! |
|
|
|
 |
|