|
Auteur |
Bericht |
Patricia20
Leeftijd: 38 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 554
|
Geplaatst: wo 26 aug 2009 21:56 Onderwerp: |
|
|
Lamaris heb je nog gesprobeerd toegang te krijgen tot de Master? _________________ Waar rechtspraak ophoudt, begint de oorlog. |
|
|
|
 |
John Locke
Leeftijd: 40 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UL
|
Geplaatst: do 27 aug 2009 18:51 Onderwerp: |
|
|
Patricia20 schreef: | Lamaris heb je nog gesprobeerd toegang te krijgen tot de Master? | Ben ook wel benieuwd...  |
|
|
|
 |
lamaris
Leeftijd: 47 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 115
|
Geplaatst: do 27 aug 2009 20:19 Onderwerp: |
|
|
Ik wacht nog op het cijfer van Staats- en Bestuursrecht. De cijfers zijn voor 4 september bekend. Als dat een voldoende is dan gaat de studieadviseur proberen of ik een mondeling mag doen voor Bedrijfseconomie, en zo nee, dan dienen we een beroepschrift in bij de examencommissie. Ik heb tot 1 oktober de tijd om ofwel alsnog het Bachelordiploma te halen of een groen licht te krijgen van de examencommissie. Wel ga ik vanaf volgende week alvast de Mastercolleges volgen, ik heb nu nl. een voorlopige Masterinschrijving. Wel een grote gok, maar ik wil geen achterstand krijgen mocht ik alsnog toegelaten worden!
Maar ja, ik kan me haast niet voorstellen dat ik niet door mag met een achterstand van 2,9 ECTS... |
|
|
|
 |
John Locke
|
Geplaatst: do 27 aug 2009 20:38 Onderwerp: |
|
|
Ok, je bent nog in de race! Voor welke master heb je je ingeschreven? |
|
|
|
 |
Patricia20
Leeftijd: 38 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 554
|
Geplaatst: za 29 aug 2009 11:32 Onderwerp: |
|
|
Hoe weet je trouwens dat de cijfers voor staats- en bestuursrecht voor 4 september al komen. Hebben ze niet gewoon 3 weken? alhoewel de inzage is al 11 september. Ik zit ook op mijn cijfer te wachten. _________________ Waar rechtspraak ophoudt, begint de oorlog. |
|
|
|
 |
lamaris
Leeftijd: 47 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 115
|
Geplaatst: za 29 aug 2009 21:22 Onderwerp: |
|
|
Dat heeft een medewerker van het OIC me verteld! De nakijktermijn is stukken korter dan normaal, om zo rekening te houden met studenten waarvan het het laatste Bachelorvak is. Zo kunnen ze nog 'mee' met de feestelijke uitreiking van het Bachelordiploma in oktober (dat is maar één keer per jaar). |
|
|
|
 |
John Locke
|
Geplaatst: zo 30 aug 2009 10:20 Onderwerp: |
|
|
Voor welke master heb je je ingeschreven? (of is dat geheim? ) |
|
|
|
 |
Patricia20
|
Geplaatst: do 03 sep 2009 16:54 Onderwerp: |
|
|
Bij mij nog altijd geen cijfer hoor. Weet je zeker dat ze vandaag komen? _________________ Waar rechtspraak ophoudt, begint de oorlog. |
|
|
|
 |
Patricia20
|
Geplaatst: wo 09 sep 2009 21:59 Onderwerp: |
|
|
Nou ik heb me ingeschreven voor een repetitor. Volgens mij dezelfde als Lamaris. hopelijk ga ik het nu snappen. Ik wil gewoon heel graag mijn bachelor afronden dit collegejaar. _________________ Waar rechtspraak ophoudt, begint de oorlog.
Laatst aangepast door Patricia20 op do 16 jun 2011 21:49, in totaal 1 keer bewerkt |
|
|
|
 |
lamaris
|
Geplaatst: do 24 sep 2009 21:24 Onderwerp: |
|
|
lamaris schreef: | Ik wacht nog op het cijfer van Staats- en Bestuursrecht. De cijfers zijn voor 4 september bekend. Als dat een voldoende is dan gaat de studieadviseur proberen of ik een mondeling mag doen voor Bedrijfseconomie, en zo nee, dan dienen we een beroepschrift in bij de examencommissie. Ik heb tot 1 oktober de tijd om ofwel alsnog het Bachelordiploma te halen of een groen licht te krijgen van de examencommissie. Wel ga ik vanaf volgende week alvast de Mastercolleges volgen, ik heb nu nl. een voorlopige Masterinschrijving. Wel een grote gok, maar ik wil geen achterstand krijgen mocht ik alsnog toegelaten worden!
Maar ja, ik kan me haast niet voorstellen dat ik niet door mag met een achterstand van 2,9 ECTS... |
Update: mondeling Bedrijfseco gehaald vandaag. Kreeg alleen theorievragen, rekenmachine hoefde niet tevoorschijn te worden gehaald. Maar het was toch nog wel pittig.
Op de valreep toch nog de Bachelor binnen, en nu kan ik dus verder met de Master. Ik ben superblij en opgelucht. |
|
|
|
 |
Patricia20
|
Geplaatst: za 26 sep 2009 16:10 Onderwerp: |
|
|
Gefeliciteerd!! Hoef je je daar in ieder geval geen zorgen meer om te maken. Kun je nu nog mee met de uitreiking in Oktober? _________________ Waar rechtspraak ophoudt, begint de oorlog. |
|
|
|
 |
tikSimone
Leeftijd: 59 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR Studieomgeving (MA): EUR Berichten: 12147
|
Geplaatst: za 26 sep 2009 21:20 Onderwerp: |
|
|
Gefeliciteerd, Lamaris! _________________ Nait soez'n, moar doun! |
|
|
|
 |
John Locke
|
Geplaatst: zo 22 nov 2009 15:13 Onderwerp: |
|
|
lamaris schreef: | Update: mondeling Bedrijfseco gehaald vandaag. Kreeg alleen theorievragen, rekenmachine hoefde niet tevoorschijn te worden gehaald. Maar het was toch nog wel pittig.
Op de valreep toch nog de Bachelor binnen, en nu kan ik dus verder met de Master. Ik ben superblij en opgelucht. | Ik ben ook blij voor je, maar dit is toch wel treurig. Anderen zitten te ploeteren op dit vak met lastige rekenvragen en dit lijkt toch wel erg op iemand matsen omdat die persoon de Ba niet het volgend jaar wil afronden.  |
|
|
|
 |
Patricia20
|
Geplaatst: zo 22 nov 2009 16:54 Onderwerp: |
|
|
Klopt, maar daarom geldt ook de eis dat je eerst een vijf moet halen. Over dat halve puntje doen ze dan niet meer zo moeilijk. Het lijkt me overigens ook best lastig om een balans in een mondeling te doen.
Ik ben volop bezig met de cursus en ik moet zeggen er zit veel progressie in bij mij. Goede docent. _________________ Waar rechtspraak ophoudt, begint de oorlog. |
|
|
|
 |
Patricia20
|
Geplaatst: wo 06 jan 2010 18:17 Onderwerp: |
|
|
Vandaag tentamen gemaakt. Ben echt benieuwd hoe ik het heb gedaan. Interpretatiefoutje gemaakt bij de tragedy of the commons vraag. Ging rekenen met 5 boten en niet met 9. Due grafiek vond ik lastig omdat er geen totale kostencurve was en ik die dus zelf moest uitrekenen. Heb hem overigens niet getekent. De derde vraag vond ik zo lastig het ging niet om inkomensverlies en dus rekende ik met die 20.000. Maar die a vraag heb ik denk ik wel fout. Hopelijk krijg ik nog punten voor de formules. Erg lastige en flauwe vraag. _________________ Waar rechtspraak ophoudt, begint de oorlog. |
|
|
|
 |
|