|
Auteur |
Bericht |
Volento Deo
Leeftijd: 42 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR
|
Geplaatst: zo 11 jun 2006 1:38 Onderwerp: |
|
|
tikSimone schreef: | Wordt het niet eens tijd voor Het Grote RF Diplomafeest?  |
Ga ik nog ff hard doorstuderen dan  |
|
|
|
 |
tikSimone
Leeftijd: 59 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR Studieomgeving (MA): EUR Berichten: 12147
|
Geplaatst: zo 11 jun 2006 9:12 Onderwerp: |
|
|
 _________________ Nait soez'n, moar doun! |
|
|
|
 |
Wawl
Leeftijd: 41 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UvT
|
Geplaatst: zo 11 jun 2006 9:54 Onderwerp: |
|
|
Irene24 schreef: | Ik ben van het vrijstellingenprogramma en dit is nu het derde jaar dat ik in Nijmegen zit, dus ik heb een jaar uitloop. M'n mastervakken heb ik allemaal al gehaald, ik moet 'alleen nog' burgerlijk I en II en strafrecht I en II en m'n scriptie.
Die 4 hoop ik in juni en augustus te halen. |
Ik ben ook van het vrijstellingenprogramma. Ben dit jaar pas begonnen, maar ben wel van plan om een volledige master te gaan volgen. Strafrecht I en II heb ik nog niet gehad, want dat komt volgend jaar. Heb aanstaande woensdag wel tentamen strafrecht (propedeuse). In ieder geval succes deze maand met de tentamens.  |
|
|
|
 |
MiriamvL
Leeftijd: 42 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 2826
|
Geplaatst: zo 11 jun 2006 10:40 Onderwerp: |
|
|
Nog een pleitnota inleveren, daarna een pleitsessie, en tentamen Sociaal Recht, wacht nog steeds op uitslag van Belastingrecht maar had 6 van 40 vragen fout, dus moet wel goedkomen Daarna er weer hard tegenaan voor de hers in augustus... Ik heb geen hekel aan tentamens, da's toch waar je het voor doet.... 1x per trimester 2 tentamens is eigenlijk maar een beetje irritant, want dan vragen mensen hoe het met de studie gaat... tja, wat moet je daar op antwoorden als je al maar zo weinig tentamens krijgt?!  _________________ If you've done nothing wrong, you've got nothing to fear. If you've something to hide, you shouldn't even be here.
We're concerned you're a threat..
We're moving to a situation, where your lives exist as information.
Pet Shop Boys - Integral |
|
|
|
 |
Volento Deo
|
Geplaatst: zo 11 jun 2006 11:05 Onderwerp: |
|
|
MiriamvL schreef: | 1x per trimester 2 tentamens is eigenlijk maar een beetje irritant, want dan vragen mensen hoe het met de studie gaat... tja, wat moet je daar op antwoorden als je al maar zo weinig tentamens krijgt?!  |
Dat het toch wel vordert?  |
|
|
|
 |
Nemine contradicente Moderator
Leeftijd: 46 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UvT Studieomgeving (MA): UvT Berichten: 2250
|
Geplaatst: zo 11 jun 2006 11:14 Onderwerp: |
|
|
Wordt het niet eens tijd voor Het Grote RF Diplomafeest?
Dat is best een leuk idee, maar ja wie betaalt het bier en de wijn?
En waar houden we een dergelijk feest? _________________ Legere Iudicare Reparare |
|
|
|
 |
Volento Deo
|
Geplaatst: zo 11 jun 2006 11:18 Onderwerp: |
|
|
Eerst wachten tot ik mijn diploma haal in 2012  |
|
|
|
 |
Leeftijd: 46 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UvT Studieomgeving (MA): UvT Berichten: 2250
|
Geplaatst: zo 11 jun 2006 11:45 Onderwerp: |
|
|
Volente Deo, er zijn ook mensen die in 2000 begonnen zijn...
Die studeren ook af hè.
Was dat overigens een grapje, of denk je echt dat je pas afstudeerd in 2012? _________________ Legere Iudicare Reparare |
|
|
|
 |
tikSimone
Leeftijd: 59 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR Studieomgeving (MA): EUR Berichten: 12147
|
Geplaatst: zo 11 jun 2006 16:00 Onderwerp: |
|
|
Bier en de wijn en het fris gaat op de hutje-bij-mutje manier (iedereen doet een duit in het zakje).
En waar? Tja, dat kan overal zijn. In verband met de spreiding over het land is regio Utrecht misschien geen gek idee. Maar ik heb daar geen schuur.
En alle diploma's doen mee hoor. Ook de P of de Bachelor. _________________ Nait soez'n, moar doun! |
|
|
|
 |
|
Geplaatst: zo 11 jun 2006 16:10 Onderwerp: |
|
|
Ik geef de voorkeur aan een iets zuidelijkere locatie  _________________ Legere Iudicare Reparare |
|
|
|
 |
Gwenny
Leeftijd: 63 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): OU
|
Geplaatst: zo 11 jun 2006 17:09 Onderwerp: |
|
|
Wijk bij Duurstede, ergens in een boomgaard (of schuur)
Gwen _________________ Het leven is een lichtflits tussen twee eeuwigheden van duisternis.
*Vladimir Nabokov*
(8/60.2 en 8/60.2) |
|
|
|
 |
Irene24
Leeftijd: 43 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): RUN Studieomgeving (MA): RUN Berichten: 95
|
Geplaatst: zo 11 jun 2006 17:13 Onderwerp: |
|
|
Wawl schreef: | Irene24 schreef: | Ik ben van het vrijstellingenprogramma en dit is nu het derde jaar dat ik in Nijmegen zit, dus ik heb een jaar uitloop. M'n mastervakken heb ik allemaal al gehaald, ik moet 'alleen nog' burgerlijk I en II en strafrecht I en II en m'n scriptie.
Die 4 hoop ik in juni en augustus te halen. |
Ik ben ook van het vrijstellingenprogramma. Ben dit jaar pas begonnen, maar ben wel van plan om een volledige master te gaan volgen. Strafrecht I en II heb ik nog niet gehad, want dat komt volgend jaar. Heb aanstaande woensdag wel tentamen strafrecht (propedeuse). In ieder geval succes deze maand met de tentamens.  |
Jij ook succes  _________________ Winnaars zijn verliezers die nooit opgeven |
|
|
|
 |
Volento Deo
|
Geplaatst: zo 11 jun 2006 18:08 Onderwerp: |
|
|
Nemine contradicente schreef: | Was dat overigens een grapje, of denk je echt dat je pas afstudeerd in 2012? |
Dat mag ik als voltijdstudent toch echt niet hopen  |
|
|
|
 |
tikSimone
|
Geplaatst: zo 11 jun 2006 20:19 Onderwerp: |
|
|
Ah, zie ik dat Gwen haar schuur aanbiedt???? _________________ Nait soez'n, moar doun! |
|
|
|
 |
Volento Deo
|
Geplaatst: zo 11 jun 2006 22:43 Onderwerp: |
|
|
gaat knus worden zo  |
|