|
Auteur |
Bericht |
Basa
Leeftijd: 38 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UvT Studieomgeving (MA): UvT Berichten: 256
|
Geplaatst: do 23 apr 2009 10:50 Onderwerp: |
|
|
Echt een heel vervelend verhaal. Het belangrijkste is dat je een goede advocaat zoekt met ervaring in dit soort zaken en dat zal niet makkelijk te vinden zijn ben ik bang. Tevens zijn doktoren en kinderartsen getraind om om te gaan met dit soort zaken, ik zeg niet dat je niet meer sceptisch moet zijn maar die artsen zijn wel deskundig. Probeer een second opinion eventueel aan te vragen. Verder lijkt me dat als ze vaginale seks hebben gehad het mij een logisch gevolg lijkt dat de vagina niet alleen rood van huidskleur is maar ook bijvoorbeeld het maagden vlies is beschadigd. Dit kan zelfs de huisarts goed controleren en daarmee zijn deskundigen verklaring afgeven als bewijs. Ik begrijp dat u als moeder bang bent en misschien ook wel woedend over deze situatie. Echter zijn er in het verleden moeders geweest die vaders beschuldigde van ontucht om zo te zorgen dat hij de kinderen niet meer ziet. De artsen en deskundigen zijn oplettend en in Nederland haten we pedo's, misschien nog wel meer dan moordenaars maar begrijp u dat we voorzichtig moeten zijn met beschuldigingen? Het leven van iemand kan kappot worden gemaakt alleen al als hij in verband met zoiets verschrikkelijks wordt gebracht. Dus zonder dat de rechter heeft gesproken kan het maar zo zijn dat iemand al publiekelijk is veroordeeld. Een publiekelijke veroordeling, een veroordeling waardoor er een pedo sticker op iemands hoofd wordt geplakt is misschien wel zwaardere straf dan een lange gevangenis straf.
En heeft u al aan de vader zelf gevraagd waardoor het komt? Het zou maar zo kunnen dat hij daar een logische verklaring voor heeft, al kan ik er geen bedenken. Het moet zwaar zijn voor je om dit allemaal mee te moeten maken. Probeer hulp en ondersteuning te zoeken bij mensen die je kunt vertrouwen, probeer dit niet alleen op te lossen en schakel een advocaat in. Dit is het enige wat ik u kan meegeven, want verder ken ik de zaak niet, ik geloof u op uw woord. |
|
|
|
 |
Basa
Leeftijd: 38 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UvT Studieomgeving (MA): UvT Berichten: 256
|
Geplaatst: do 23 apr 2009 10:51 Onderwerp: |
|
|
|
|
|
|
 |
fijn
Leeftijd: 59 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: ma 04 mei 2009 10:14 Onderwerp: Advocaat |
|
|
Basa schrijf:
Echt een heel vervelend verhaal. Het belangrijkste is dat je een goede advocaat zoekt met ervaring in dit soort zaken en dat zal niet makkelijk te vinden zijn ben ik bang.
Inderdaad.
Kan iemand een goede advocaat met ervaring in dit soort zaken? |
|
|
|
 |
tussenwalenschip
|
Geplaatst: ma 04 mei 2009 16:17 Onderwerp: |
|
|
Al een paar keer aangegeven, ook in prive bericht. |
|
|
|
 |
HenkR
Leeftijd: 56 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): OU
|
Geplaatst: ma 04 mei 2009 19:26 Onderwerp: |
|
|
Basa schreef: | ik geloof u op uw woord. |
Raar topic dit.  _________________ 'Justice is supposed to be blind. But must it be stupid too?' |
|
|
|
 |
fijn
Leeftijd: 59 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: ma 04 mei 2009 19:30 Onderwerp: Advocaat |
|
|
Beste Tussenwalenschip
Me bedoeling hier is - iemand dat persoonlijk een goede advocaat kent.
Ik ben dankbaar voor uw informatie, (waar kan ik zoeken, en ik ga daar ook zoeken);
Maar iemand dat een heel goede advocaat persoonlijk kent - dat liever ik.
Dank |
|
|
|
 |
|