Gebruikersnaam:   Wachtwoord:   Gratis Registreren | Wachtwoord vergeten? Blog
Rechtenforum.nl
Rechtenforum.nl Rechtenforum.nl

Controle paneel
Registreren Registreren
Agenda Agenda
Help Help
Zoeken Zoeken
Inloggen Inloggen

Partners
Energie vergelijken
Internet vergelijken
Hypotheekadviseur
Q Scheidingsadviseurs
Vergelijk.com

Rechtsbronnen
Rechtspraak
Kamervragen
Kamerstukken
AMvBs
Beleidsregels
Circulaires
Koninklijke Besluiten
Ministeriële Regelingen
Regelingen PBO/OLBB
Regelingen ZBO
Reglementen van Orde
Rijkskoninklijke Besl.
Rijkswetten
Verdragen
Wetten Overzicht

Wettenbundel
Awb - Algm. w. best...
AWR - Algm. w. inz...
BW Boek 1 - Burg...
BW Boek 2 - Burg...
BW Boek 3 - Burg...
BW Boek 4 - Burg...
BW Boek 5 - Burg...
BW Boek 6 - Burg...
BW Boek 7 - Burg...
BW Boek 7a - Burg...
BW Boek 8 - Burg...
FW - Faillissement...
Gemw - Gemeente...
GW - Grondwet
KW - Kieswet
PW - Provinciewet
WW - Werkloosheid...
Wbp - Wet bescherm...
IB - Wet inkomstbel...
WAO - Wet op de arb..
WWB - W. werk & bij...
RV - W. v. Burgerlijk...
Sr - W. v. Strafrecht
Sv - W. v. Strafvor...

Visie
Werkgevers toch ...
Waarderingsperik...
Het verschonings...
Indirect discrim...
Een recht op ide...
» Visie insturen

Rechtennieuws.nl
Loods mag worden...
KPN bereikt akko...
Van der Steur wi...
AKD adviseert de...
Kneppelhout beno...
» Nieuws melden

Snellinks
EUR
OUNL
RuG
RUN
UL
UM
UU
UvA
UvT
VU
Meer links

Rechtenforum
Over Rechtenforum
Maak favoriet
Maak startpagina
Mail deze site
Link naar ons
Colofon
Meedoen
Feedback
Contact

Recente topics
Force justice ...
Briefadres bij...
verkiezingsbed...
Volkshuisevest...
Top Notch Qual...

Carrière
Boekel De Nerée
CMS DSB

Content Syndication

Het is nu zo 03 aug 2025 22:33
Bekijk onbeantwoorde berichten

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Heeft iedere burger een DUBBELE identiteit ?
Moderators: Nemine contradicente, Flash, StevenK, Moderator Team

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie Pagina 1 van 4 Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
Printvriendelijk | E-mail vriend(in) Vorige onderwerp | Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
@Paul

Leeftijd: 123
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Maagd

BerichtGeplaatst: za 09 feb 2008 13:08    Onderwerp: Heeft iedere burger een DUBBELE identiteit ? Reageer met quote Naar onder Naar boven

Voor de rechtsgeleerden en geïnteresseerden, het volgende:

U heeft allen een identiteit bewijs met uw naam erop gespeld.
Met de Voornaam Tweedenaam en Achternaam.
Precies zoals boven gespeld begint de naam met een HOOFDLETTER en wordt gevolgd door kleine letter(s).
Op de ANWB, de ziektekostenverzekerings pas, je rijbewijs, paspoort wordt dit allemaal zo gespeld, logisch want die persoon ben je.

Maar nu kijken we verder naar o.a. uw bankpas, uw kredietkaart en correspondentie met Justitie.
Uw identiteit bestaat niet meer er wordt nu een persoon (?) bedrijf (?) instelling (?) aangeschreven die met NAAM en ACHTERNAAM in KAPITALE letters wordt geduid.

Die persoon kan ik niet meer zijn want ik heb al een identiteit ik ben namelijk Naam Tweedenaam en Achternaam.
En ik ben zeker geen bedrijf of instelling die NAAM TWEEDENAAM ACHTERNAAM heet.

Welke rechts gevolgen heeft een en ander ?
(Natuurlijk heeft e.e.a. niets te maken met duidelijkheid want dan zou men ook bij de bank en justitie kunnen kiezen voor een groter lettertype.)

In afwachting van uw gemotiveerde reactie, teken ik,

met vriendelijke groet,

Paul
Bekijk profiel Stuur privé bericht
@Paul

BerichtGeplaatst: zo 10 feb 2008 1:23    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Pfff http://www.thinkfree.ca/index.php
Think Free is zelfs erg vernieuwend voor mijn gevangenis Smile http://www.youtube.com/watch?v=XAeqwGPe-y0

Als je wilt weten waar het hen omgaat:
http://www.thinkfree.ca/images/letter-parking-ticket-londo.png
Let vooral op punt 4 van de brief.(12 feb.'07)

En de reactie:
http://www.thinkfree.ca/images/parking-ticket-london.png (17 feb.'07)

Have fun,
Marco Knol

Leeftijd: 55
Sterrenbeeld: Stier
Studieomgeving (BA): UU

BerichtGeplaatst: wo 13 feb 2008 3:13    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Scannen als PDF werkt prettiger. Dan kunnen we onleesbare documenten wat vergroten zodat ze wel leesbaar worden.

Anyway, het is wel kansloos pro-forma/kommaneuk gedoe. Ik meen dat Hirsch Ballin dat in z'n vorige regeerperiode als minister van Justitie al rechtgezet heeft.

(Niet dat ik niet graag mag kommaneuken, alleen niet kansloos.)

BerichtGeplaatst: ma 18 feb 2008 19:04    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Hallo Marcel,

Bedankt voor je reactie. De point is allesbehalve muggen zifterij.

Misschien had ik het beter moeten uitleggen in mijn starting posting.
Wat er beweerd wordt is dat ieder overheid geld leent van de bankiers. (o.a. Rotschilds) maar daar tegenover wensten de bankiers een onderpand van de staten. Men wilde handelswaar tegen over hun geld zien.
Het onderpand wat de staten nu hebben beleend zijn de ingezetenen, de burgers.

Ieder burger heeft een burger identificatie bewijs (paspoort met Burger service nummer) Dit bewijs blijft altijd eigendom van de staat.
Op het moment dat je geboren wordt krijg je een BSN en een Bedrijfs Indentiteit (De naam in KAPITALE letters) Ieder burger is voor de bank een vast bedrag waard welke van te voren gemiddeld berekend is. Denk aan leningen, het afsluiten van een hyphoteek, de belastingen die je kunt betalen tijdens je leven.
Ieder burger is een winstmarge.

Het gebruik va KAPITALE letters is dus niet een of andere schrijffout of verduidelijking, maar lijkt op je HANDELSNAAM voor de overheid en de banken.
bona fides

Studieomgeving (BA): UL
Studieomgeving (MA): UL

BerichtGeplaatst: ma 18 feb 2008 19:06    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Shocked

Leeftijd: 40
Geslacht: Vrouw
Studieomgeving (MA): UvT

BerichtGeplaatst: ma 18 feb 2008 21:19    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Wat is dit voor 'n samenzweringstheorie? Bewijzen?

BerichtGeplaatst: ma 18 feb 2008 23:31    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

LeChat, het is toch duidelijk!

Leeftijd: 55
Sterrenbeeld: Stier

BerichtGeplaatst: di 19 feb 2008 5:55    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Hoe heette dat ook al weer? MadCAP dacht ik. Twisted Evil

BerichtGeplaatst: di 19 feb 2008 11:19    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Le Chat en volgende reflactanten, ik heb een serieus topic geplaatst waarop je kunt reageren.
Kretelogie en populaire niet ter zake doende reactie's geven geen inhoudelijke reactie en voegen niets toe aan dit onderwerp.

Het onstijgt het niveau niet veel verder dan dat alle mensen die denken dat de aarde rond is maar moeten worden afgemaakt. Dat was in ieder geval de reactie van de kerk op mensen die vonden dat de aarde rond was.

Het gebruik van hoofdletters bij de voornaam en familie naam komt over heel de wereld voor, dus is het niet toevallig zo in Nederland.
Als je met een gemotiveerde reden kunt komen waarom dat wereldwijd gebeurt graag.

In Canada hebben ze het in ieder geval laten toetsen, men heeft simpelweg geweigerd bekeuringen, belastingen te betalen voor de kapital letters person.
En heel vreemd, de overheid ging niet over tot incasso maatregelen en stopte de inning.

Als je interesse hebt kun je deze video van een zeer pittige Canadese tante eens bekijken:

Freedom - The NAME Game

http://video.google.nl/videoplay?docid=2982514070469081876
bona fides

BerichtGeplaatst: di 19 feb 2008 19:17    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

@Paul schreef:
Het onstijgt het niveau niet veel verder dan dat alle mensen die denken dat de aarde rond is maar moeten worden afgemaakt. Dat was in ieder geval de reactie van de kerk op mensen die vonden dat de aarde rond was.

Dat ging toen niet over de bewering dat de aarde rond zou zijn, maar over de bewering dat de aarde om de zon zou draaien.

Maar nu we het er toch over hebben, hoe weet jij dat de aarde niet plat is?

Quote:
En heel vreemd, de overheid ging niet over tot incasso maatregelen en stopte de inning.

Wat vreemd dat justitie en/of de rechterlijke macht niet mee in het complot zit.
Moderator
Michèle

Leeftijd: 43
Geslacht: Vrouw
Sterrenbeeld: Ram
Studieomgeving (BA): EUR

BerichtGeplaatst: di 19 feb 2008 20:03    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Ik kan het niet laten...

Quote:
Het onderpand wat de staten nu hebben beleend zijn de ingezetenen, de burgers.

Dus als de staat zijn schulden niet nakomt worden wij allemaal als slaaf verkocht ofzo?
@Paul

BerichtGeplaatst: zo 02 mrt 2008 18:31    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Boven de theorie en nu de daden.
V.L. ACHTERNAAM (VOOR LETTER ACHTERNAAM) ontving van het Centraal Justitieel Incasso Bureau een Aanschrijving onherroepelijk boetevonnis.
Deze brief gaat eruit.. Mochten jullie nog aanvullingen of verbeteringen zien gaarne voor vanavond 22:00 uur. Want dan moet de FAX eruit.

==================================

dd-m-jjjj te Geboorteplaats (heb express geen V.L. Achternaam gebruikt)
Aanschrijvings adres
postcode plaatsnaam

Centraal Justitieel Incasso Bureau (CJIB)
Antwoordnummer 7075
8900 WC Leeuwarden
Fax (058) 215 60 38

datum : 1 maart 2008
uw kenmerk : STRABIS-nummer xxxxxxxxxxx
STRABIS-nummer xxxxxxxxxxx
betreft : Verzoek tot opheldering
bijzonderheden : zowel per TNT post als per Fax verzonden

Geachte mevrouw, mijnheer,

U heeft blijkbaar mij beschuldigd van het overtreden van de wet.
U heeft blijkbaar een vordering op mij ingesteld.
Ik begrijp die klaarblijkelijk vordering niet en kan deze daarom niet wettig vervullen.
Ik zoek opheldering inzake uw toegezonden correspondentie (onder: uw kenmerk), zodat ik in gevolge de wet kan handelen met het behoud van de door God gegeven Natuurlijke Rechten.
Mocht u mijn aanbod weigeren om volledige opheldering te geven met vast staande feiten over alle door mij gestelde vragen, dan zal dit worden geacht te zijn goedgekeurd bij alle partijen dat u en uw meerderen de klaarblijkelijk ingestelde vordering op mij intrekt.

Voorwaardelijk accepteer ik dat ik V.L. ACHTERNAAM ben en dat ik verschuldigd ben een bedrag van 150 Euro, op voorwaarde dat u bewijzen aandraagt dat u:

1. schriftelijk bewijst dat ik een natuurlijk persoon ben in plaats van een mens, welke ik ben.
2. schriftelijk bewijst dat u weet wat wettelijk gesproken een persoon is.
3. met officiële bestaande documenten bewijst dat ik
V.L. ACHTERNAAM ben en niet V.L . Achternaam of
Voor Letter Achternaam.
4. schriftelijk bewijst met een rechtsgeldig vonnis dat V.L.
ACHTERNAAM door een rechtbank is gehoord, dat
een rechtbank een onderzoek heeft ingesteld naar de
gedragingen van V.L. ACHTERNAAM.
5. schriftelijk bewijst dat V.L. ACHTERNAAM. een lid is van de maatschappij met toepassing van wetten van welke
u zegt deze te vertegenwoordigen en uit te voeren.

Zoals u begrijpt roepen uw aanschrijvingen veel onduidelijkheden op en verzoek u alle bovenstaande vragen schriftelijk, met bijgaande officiële bewijs dragende documenten te beantwoorden.
Dit schrijven is geenszins een schuldbekentenis, of bewijs van bestaan van V.L. ACHTERNAAM.. Ik ben slechts een gemachtigde en teken met het voorbehoud van al mijn door God gegeven rechten.

Hoogachtend,
w.g.

dd-mm-jjjj.

===================================

Lachend vroeg ik mezelf eigenlijk wel af hoe een niet bestaande entiteit V.L. ACHTERNAAM mij kan machtigen om het CJIB aan te schrijven Smile
bona fides

BerichtGeplaatst: zo 02 mrt 2008 18:48    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Het niet erg consistent dat je reageert. De beschikking was immers niet tot jou gericht. Jij wordt nergens van beschuldigd. Pas bij de daadwerkelijke invordering moet je bezwaar maken dat de rechtsgrond mist.

BerichtGeplaatst: zo 02 mrt 2008 18:55    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

bona fides schreef:
Het niet erg consistent dat je reageert. De beschikking was immers niet tot jou gericht. Jij wordt nergens van beschuldigd. Pas bij de daadwerkelijke invordering moet je bezwaar maken dat de rechtsgrond mist.

Ok daar heb je zeker een punt. Maar de overheid dient inzichtelijk en begrijpelijk te werken voor de burger. Als ik nu aangeef dat ik het niet begrijp, houdt ik de zaak in weze aan.
Dit doe ik met reden omdat ik wil voorkomen dat ik straks voor een bedrag van 198 Euro moet strijden.(verhogingen)
En zover ik begrepen heb, is het enigste wat daarna komt een arrestatie om dan maar de straf uit te gaan zitten. En dat wil ik ook even voorkomen, want ik geloof niet echt dat oom agent begrijpt wat ik bedoel als ik zeg bij de aanhouding dat ik niet V.L. ACHTERNAAM ben.
bona fides

BerichtGeplaatst: zo 02 mrt 2008 18:58    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Gelukkig zal de rechter dat wel begrijpen.
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie Pagina 1 van 4 Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Wie zijn er online?
Leden op dit forum: Geen

U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
U mag geen reacties plaatsen
U mag uw berichten niet bewerken
U mag uw berichten niet verwijderen
U mag niet stemmen in polls

Ga naar:  

Home | Over Rechtenforum.nl | Agenda | Visie | Downloads | Links | Mail deze site | Contact

Sites: Rechtennieuws.nl | Jure.nl | Maxius.nl | Parlis.nl | Rechtenforum.nl | Juridischeagenda.nl | Juridica.nl | MijnWetten.nl | AdvocatenZoeken.nl

© 2003 - 2018 Rechtenforum.nl | Gebruiksvoorwaarden | Privacyverklaring | RSS feeds