|
Auteur |
Bericht |
FAM
Leeftijd: 40 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 32
|
Geplaatst: ma 16 jun 2008 11:47 Onderwerp: |
|
|
Anne, jij ook van harte gefeliciteerd! Leuk dat jullie elkaar nu gaan zien in oktober.
Bij mij is het nog niet afgelopen. Ik kreeg een brief dat ze gaan bekijken of ze me alsnog uitnodigen voor het gesprek. Geen idee wanneer ik de uitslag kan verwachten, in ieder geval "zo spoedig mogelijk". |
|
|
|
 |
anne.roodenburg
Leeftijd: 40 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): RUN Studieomgeving (MA): RUN Berichten: 14
|
Geplaatst: ma 16 jun 2008 13:27 Onderwerp: |
|
|
Bericht verwijderd
Laatst aangepast door anne.roodenburg op za 05 nov 2022 8:12, in totaal 1 keer bewerkt |
|
|
|
 |
FAM
Leeftijd: 40 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 32
|
Geplaatst: ma 16 jun 2008 17:25 Onderwerp: |
|
|
Volgens mij is het gebruikelijk hoor, dat ze 't na een negatief advies niet gelijk afkappen.
(Neemt natuurlijk niet weg dat ik inderdaad goede referenties heb ) |
|
|
|
 |
LindavdS
Leeftijd: 38 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UvT Studieomgeving (MA): UvT Berichten: 67
|
Geplaatst: di 17 jun 2008 9:23 Onderwerp: |
|
|
Ik ben benieuwd, ik zal ook voor je duimen! |
|
|
|
 |
anne.roodenburg
Leeftijd: 40 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): RUN Studieomgeving (MA): RUN Berichten: 14
|
Geplaatst: do 19 jun 2008 10:01 Onderwerp: |
|
|
Bericht verwijderd
Laatst aangepast door anne.roodenburg op za 05 nov 2022 8:12, in totaal 1 keer bewerkt |
|
|
|
 |
LindavdS
Leeftijd: 38 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UvT Studieomgeving (MA): UvT Berichten: 67
|
Geplaatst: do 19 jun 2008 15:21 Onderwerp: |
|
|
Daar ben ik ook heel benieuwd naar.. mijn gesprek is pas op 1 juli dus zou je misschien willen laten weten hoe het ging?
Succes in elk geval! |
|
|
|
 |
GodPigeon
Leeftijd: 43 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): Studieomgeving (MA): Berichten: 42
|
Geplaatst: za 21 jun 2008 15:57 Onderwerp: |
|
|
Mijn gesprek is aanstaande donderdag, net er tussen in
Ik verwacht informatie over Spaarloon/Levensloop, evt. verhuisvergoeding, salaris, pensioen, opzet van de 6 jaar ect.
Onderhandelen zit er niet in; dit is allemaal vastgesteld door de politiek. Wel zijn ze dacht ik verplicht je salaris over te nemen van hetgeen je nu verdient (indien relevant).
Als iedereen nou de uitkomst van zijn gesprek laat weten, doe ik het ook . |
|
|
|
 |
LindavdS
|
Geplaatst: zo 22 jun 2008 16:30 Onderwerp: |
|
|
Prima, ik vind het geen probleem de uitkomst te delen. Ik las wel dat in de brief staat 'indien er overeenstemming bestaat over het salaris', ik dacht daarom dat je altijd kon onderhandelen maar dat zal inderdaad wel niet dan. Hebben jullie gezien dat het salaris sinds 1 april 2406euro is?
Succes allebei aanstaande week! |
|
|
|
 |
anne.roodenburg
|
Geplaatst: zo 22 jun 2008 17:36 Onderwerp: |
|
|
Bericht verwijderd
Laatst aangepast door anne.roodenburg op za 05 nov 2022 8:13, in totaal 1 keer bewerkt |
|
|
|
 |
abraxes
Leeftijd: 45 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): OU
|
Geplaatst: zo 22 jun 2008 19:15 Onderwerp: |
|
|
Quote: | Salaris ziet er idd wel prima uit! |
Nooit meer zeggen! Je tekent al snel voor jaren zonder opslag.  |
|
|
|
 |
LindavdS
|
Geplaatst: ma 23 jun 2008 9:36 Onderwerp: |
|
|
De loonsverhogingen zijn ook al vastgelegd in een CAO dus elk jaar vast 2% plus de verhogingen vanwege het overgaan naar een hogere schaal.
Succes dinsdag Anne! |
|
|
|
 |
GodPigeon
Leeftijd: 43 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): Studieomgeving (MA): Berichten: 42
|
Geplaatst: ma 23 jun 2008 12:10 Onderwerp: |
|
|
LindavdS schreef: | Prima, ik vind het geen probleem de uitkomst te delen. Ik las wel dat in de brief staat 'indien er overeenstemming bestaat over het salaris', ik dacht daarom dat je altijd kon onderhandelen maar dat zal inderdaad wel niet dan. Hebben jullie gezien dat het salaris sinds 1 april 2406euro is?
Succes allebei aanstaande week! |
Ik las het meer als 'indien je instemt met het door ons voorgestelde salaris'. Zover ik weet is er geen onderhandelingsruimte, maar dat is van horen zeggen van andere raio's. Ik had inderdaad gelezen van de verhoging van het salaris. Dit verdien ik nu ook als griffier, dus vind ik niet meer dan logisch.
abraxes schreef: | Quote: | Salaris ziet er idd wel prima uit! |
Nooit meer zeggen! Je tekent al snel voor jaren zonder opslag.  |
Heh. Ik denk dat zij bedoeld dat het salaris er voor één jaar prima uit ziet. Toch anne ? |
|
|
|
 |
anne.roodenburg
|
Geplaatst: ma 23 jun 2008 13:45 Onderwerp: |
|
|
...
Laatst aangepast door anne.roodenburg op di 24 jun 2008 15:30, in totaal 1 keer bewerkt |
|
|
|
 |
FAM
|
Geplaatst: ma 23 jun 2008 15:18 Onderwerp: |
|
|
En ik wacht nog steeds geduldig op de uitslag van de commissie....
TC, heb jij al iets gehoord?
Trouwens Anne, met jouw nickname (die neem ik aan je echte naam is) ben je denk ik wel makkelijk te vinden met google. Ik denk niet dat de commissie je door de zoekmachine gaat halen, maar 't lijkt me persoonlijk toch niet zo prettig.
Zou je trouwens ook geen onderhandelingsruimte hebben als je niet direct van de universiteit komt? Stel dat Godpigeon, met zijn werkervaring als griffier, toevallig net wat meer zou verdienen dan het startsalaris. Zou het dan echt zo zijn dat hij er op achteruit gaat?
En Godpigeon, wordt de opleiding bij jou misschien een beetje ingekort? Ik las ergens op internet dat iemand anders met griffierservaring een paar maanden "korting" had gekregen. |
|
|
|
 |
LindavdS
|
Geplaatst: di 24 jun 2008 11:42 Onderwerp: |
|
|
FAM: ik heb ook relevante juridische werkervaring (bijna een jaar als juridisch medewerker op een adovcatenkantoor) en ik heb gelezen dat het dan wel mogelijk is om een paar maanden korting te krijgen op de buitenstage. Ik ben benieuwd of dat bij mij ook het geval zal zijn maar dat zal ik volgende week wel horen! |
|
|
|
 |
|