|
Auteur |
Bericht |
JBA
Leeftijd: 45 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: do 13 jul 2006 18:42 Onderwerp: |
|
|
Hoe zoeken jullie op rechtspraak.nl naar dit onderwerp, want mijn zoekopties leveren niets op?
Overigens, het laatste bedrag voor belediging dat ik heb gehoord was 140 Euro... |
|
|
|
 |
abraxes
Leeftijd: 45 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): OU
|
Geplaatst: do 13 jul 2006 18:52 Onderwerp: |
|
|
Quote: | Hoe zoeken jullie op rechtspraak.nl naar dit onderwerp |
eenvoudige belediging |
|
|
|
 |
Duch Moderator
Leeftijd: 45 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): RUG Studieomgeving (MA): RUG Berichten: 4351
|
Geplaatst: do 13 jul 2006 18:56 Onderwerp: |
|
|
Suijkerbuijk schreef: | Ook een leuke reactie op de veelgestelde vraag van mijnheer politieagent "Waarom denkt u dat wij u hebben verzocht uw auto aan de kant te zetten?"
"Belediging van een ambtenaar in functie, agent"
"huh?"
"komt ie: [vul hier uw tirade in, vergeet de agent er niet op te wijzen dat hij beter boeven kan gaan vangen, en maak enkele verwijzingen naar dieren, geslachtsdelen en prominente figuren uit de Tweede Wereldoorlog.]...dank u voor het luisteren. Hier is uw € 75,00."
Met een beetje geluk is de agent totaal vergeten waarom hij je eigenlijk heeft aangehouden. |
LOL!!  _________________ This is a court of law young man, not a court of justice
- Oliver Wendell 'the great dissenter' Holmes - |
|
|
|
 |
tikSimone
Leeftijd: 59 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR Studieomgeving (MA): EUR Berichten: 12147
|
Geplaatst: do 13 jul 2006 22:44 Onderwerp: |
|
|
Of hij neemt je even mee naar bureau om dat allemaal eens netjes op te kunnen schrijven en zo zijn pv goed te kunnen onderbouwen .... LOL! _________________ Nait soez'n, moar doun! |
|
|
|
 |
JBA
Leeftijd: 45 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: vr 14 jul 2006 21:18 Onderwerp: |
|
|
abraxes schreef: | Quote: | Hoe zoeken jullie op rechtspraak.nl naar dit onderwerp |
eenvoudige belediging |
dan heb ik goed gezocht, althans op belediging, ik krijg dan alleen heel veel treffers van andere beledigingen dan die van een ambtenaar.
Ik heb trouwens niet op artikelnummer gezocht, dat zou ik nog kunnen doen. |
|
|
|
 |
tikSimone
Leeftijd: 59 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR Studieomgeving (MA): EUR Berichten: 12147
|
Geplaatst: za 15 jul 2006 8:55 Onderwerp: |
|
|
Je kunt verfijnder zoeken, bijv. door gebruik te maken van AND. Net zoals je in Google bijv. werkt met +dit+dat. Zie de help-functie op rechtspraak.nl _________________ Nait soez'n, moar doun! |
|
|
|
 |
|