|
Auteur |
Bericht |
Thessa
Leeftijd: 43 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): RUG Studieomgeving (MA): RUG Berichten: 92
|
Geplaatst: do 16 jun 2011 20:45 Onderwerp: |
|
|
Ze heeft ook advies gekregen, maar het is wel heel jammer dat ze dat advies steeds heeft moeten zoeken tussen de modder.
Zou je het zelf prettig vinden om dit soort reacties op jouw vraag/stelling enz te krijgen?
(gericht tegen ALLE moddergooiers) |
|
|
|
 |
Martha
Leeftijd: 44 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UvA Studieomgeving (MA): UvA Berichten: 412
|
Geplaatst: do 16 jun 2011 22:25 Onderwerp: |
|
|
Thessa schreef: | (gericht tegen ALLE moddergooiers) |
Beste Thessa,
het spijt mij als je mijn opmerkingen als 'moddergooien' hebt ondervonden. Dat was niet mijn bedoeling. Hiervoor mijn oprechte excuses.
Ik beloof dat ik voortaan voorzichtiger zal zijn met het verkondigen van de waarheid over Bona Fides. |
|
|
|
 |
bona fides
Geslacht: 
Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 22911
|
Geplaatst: do 16 jun 2011 23:17 Onderwerp: |
|
|
Thessa schreef: | Zou je het zelf prettig vinden om dit soort reacties op jouw vraag/stelling enz te krijgen? |
Helaas doet dit verschijnsel zich de laatste tijd steeds vaker voor op dit forum. Waarom de moderatoren hier niets tegen doen weet ik ook niet.
(Ok, laat de kindse reacties maar weer komen...) _________________ Hanc marginis exiguitas non caperet. |
|
|
|
 |
Martha
Leeftijd: 44 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UvA Studieomgeving (MA): UvA Berichten: 412
|
Geplaatst: vr 17 jun 2011 7:38 Onderwerp: |
|
|
Oh, is Bona Fides (die is begonnen met nare opmerkingen tegen mij te maken en het daarmee dus zelf heeft uitgelokt) nu opeens het slachtoffer?
bona fides schreef: | Waarom de moderatoren hier niets tegen doen weet ik ook niet. |
Wellicht omdat ze (waarschijnlijk in samenspraak met jouw team van psychiaters) besloten hebben dat het goed voor je is dat er iemand hier wat tegenwicht biedt tegen jouw overheersende (naar aandacht bedelende en elke andere mening neerdrukkende) aanwezigheid op dit forum. |
|
|
|
 |
bona fides
Geslacht: 
Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 22911
|
Geplaatst: vr 17 jun 2011 11:26 Onderwerp: |
|
|
Martha schreef: | Oh, is Bona Fides (die is begonnen met nare opmerkingen tegen mij te maken en het daarmee dus zelf heeft uitgelokt) nu opeens het slachtoffer? |
Tuurlijk joh, zie de eerste pagina in deze draad.
Of zit deze draad je nog steeds dwars, Frokkel? _________________ Hanc marginis exiguitas non caperet. |
|
|
|
 |
Martha
|
Geplaatst: vr 17 jun 2011 12:26 Onderwerp: |
|
|
bona fides schreef: | Martha schreef: | Oh, is Bona Fides (die is begonnen met nare opmerkingen tegen mij te maken en het daarmee dus zelf heeft uitgelokt) nu opeens het slachtoffer? |
Tuurlijk joh, zie de eerste pagina in deze draad.
Of zit deze draad je nog steeds dwars, Frokkel? |
Ach ja...eenieder die dit forum een tijdje volgt weet dat jij reeds geruime tijd mij bekogeld hebt met allerhande nare opmerkingen.
Zie bijvoorbeeld hier.
Daar schreef je (alreeds op 22 sep 2009) over mij het volgende
bona fides schreef: | En kennelijk dezelfde persoon als strikmaria en zeer waarschijnlijk dezelfde persoon als mcdrx. Een merkwaardige maniak, is mijn indruk. |
Voor het overige denk ik dat ik maar ophou met op jou te reageren. Kennelijk ben je nog niet ver genoeg in de therapie voor de (door jouw team van psychiaters) voorgeslagen aanpak. Jammer hoor...we hadden nog zo'n goede hoop.
Zucht...
PS: Ben overigens niet dezelfde persoon als Frokkel hoor. Ach...dat zal wel nooit tot jou doordringen zolang je je medicijnen niet op tijd inneemt. |
|
|
|
 |
|