|
moeten niet moslims wel naar school tijdens het suikerfeest of niet? |
niet moslims mogen dan ook vrij van school |
|
33% |
[ 2 ] |
nee want met kerst zijn de moslims ook vrij |
|
33% |
[ 2 ] |
dit is een vorm van discriminatie |
|
33% |
[ 2 ] |
|
Totaal aantal stemmen : 6 |
|
Auteur |
Bericht |
conducteur
Leeftijd: 61 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: wo 20 okt 2010 1:24 Onderwerp: |
|
|
theod schreef: | conducteur schreef: |
u zegt dat ik verzuimd heb tijdig verlof aan te vragen.
daar heeft u helemaal gelijk in,...echter,..hoe had ik moeten weten dat deze school er deze maatregel op na hield?
|
Is gewoon de standaard wetgeving, u moet verlof vragen, dat een andere school afwijkt van de wetgeving betekent niet dat andee scholen dat ook moeten doen.
Overigens staat in elke schoolgids en vaak ook op de site van de school hoe, wanneer en waarvoor men verlof aan mag vragen.
Dus u had alles van te voren kunnen weten. |
heeft u de schoolgidsen van alle scholen in dit land even gezien of gelezen dan?
das knap!!!
dan zoun u natuurlijk ook hebben gelezen dat er scholen zijn die zeggen,...geen verschil,....dus iedereen vrij of niemand vrij.
als ik die straf dan zo verdiend zou hebben en mijn zoon ook,dan zullen er nog duizenden die straf ook moeten ondergaan want ik denk niet dat er hier iemand het idee heeft hoeveel kinderen vrij hebben gekregen.
o ja en als we dan weer economisch gaan denken zal het een hoop uren gaan kosten die de leraren dan extra moeten gaan draaien.
tot slot zeg ik nu dat ik er over op ga houden want anders word het een eindeloze en vooral zinloze discussie.
bedankt voor uw tijd en alle zowel positieve als negatieve meningen. |
|
|
|
 |
bona fides
Geslacht: 
Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 22912
|
Geplaatst: wo 20 okt 2010 1:28 Onderwerp: |
|
|
En jouw mening valt dan onder "positief" of "negatief"......? _________________ Hanc marginis exiguitas non caperet. |
|
|
|
 |
conducteur
Leeftijd: 61 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: wo 20 okt 2010 14:51 Onderwerp: |
|
|
uuuh ja daar zal ik nog wel even op reageren bona,....
uuuh negatief of positief?
ik denk dat ieder daar zijn eigen mening op mag nahouden...
groetjes
(ik zal de afloop van het hele euvel nog wel melden) |
|
|
|
 |
|