Content Syndication
|
|
|
|
 |
Pagina 4 van 4 |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4 |
|
Auteur |
Bericht |
bona fides
Geslacht: 
Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 22911
|
Geplaatst: zo 08 mrt 2009 9:06 Onderwerp: |
|
|
Als jij schrijft:
Quote: | Het niet noemen van de mogelijkheid bezwaar te kunnen maken en via welke weg dat dan moet, is wel van belang. Dit is namelijk een verschoonbare grond wanneer de termijn voor het indienen van bezwaar wordt overschreden. |
Dan bedoel je blijkbaar niet dat "het niet noemen van de mogelijkheid bezwaar te kunnen maken en via welke weg dat dan moet" een grond is om een termijnoverschrijding verschoonbaar te achten?
Dan had je me mooi beet.
Ultra Petita schreef: | wanneer je een reactie op 1 zin wil beoordelen |
Ik had op je eerste reactie in deze draad verder niets aan te merken. Alleen die ene zin klopt niet, omdat - in tegenstelling tot wat het gezonde verstand mij zou vertellen - de CRvB net als de ABRvS van mening is dat het enkele achterwege laten van een rechtsmiddelvermelding op zichzelf geen grond is om een termijnoverschrijding verschoonbaar te achten.
Blijkbaar vat je mijn reactie op jouw bericht op als een beoordeling van je reactie. Daar gaat het mij helemaal niet om, en zo formuleerde ik het mijns inziens ook allerminst. Jij vat het zo op, dat is dan jammer. _________________ Hanc marginis exiguitas non caperet. |
|
|
|
 |
Ultra Petita
Leeftijd: 52 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: vr 13 mrt 2009 1:15 Onderwerp: |
|
|
Nee ik vat het op zoals je het schrijft, in dat opzicht heb je ook telkens gelijk gekregen. Laat daar geen misverstand over bestaan!
Verder is ook in dit opzicht met een overeenkomstige discussie niets mis, het maakt duidelijk dat korte reacties in het licht (feiten en omstandigheden) van de vraagstelling gezien moeten worden. Verder maakt het duidelijk dat wanneer iemand een kort en bondig antwoord wil geven, iemand er altijd bij zal moeten vermelden "n.a.v. de genoemde feiten en omstandigheden" (zodat een vraagstelling niet in meerdere of minder mate in herhaling hoeft te worden opgenomen). Dan is een discussie als deze niet meer nodig ook.
Zo zie je maar weer, hoewel het niet meer geheel on-topic is blijkt ook uit dit lering te trekken. Dus bij deze, ook bedankt voor je wijze les b.f.! _________________ Groet,
Frits
www.wao-wet-weetjes-advies.nl |
|
|
|
 |
|
 |
Pagina 4 van 4 |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4 |
|
U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen U mag geen reacties plaatsen U mag uw berichten niet bewerken U mag uw berichten niet verwijderen U mag niet stemmen in polls
|
|
|
|