Content Syndication
|
|
|
|
 |
Pagina 3 van 3 |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 |
|
Auteur |
Bericht |
ylias
Leeftijd: 43 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: zo 13 mei 2007 0:27 Onderwerp: |
|
|
Om het nog completer en gekker te maken.
Ik kom er vandaag achter dat het weekendwerk weer opgestart is. Vandaag is er gewerkt en morgen wordt er ook gewerkt. Dit heeft een (ex)collega bevestigd, die zelf ook dienst heeft dit weekend.
Ik ben zelf niet op de hoogte gebracht dat het weekendwerk weer opgestart is. Ik zal dit maandag aan de advocaat meegeven. Dit kan toch niet zomaar. |
|
|
|
 |
Marco Knol
Leeftijd: 55 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UU
|
Geplaatst: di 15 mei 2007 3:51 Onderwerp: |
|
|
Als het weekendwerk weer is opgestart zou je werkgever m.i. als goed werkgever gehouden zijn jou daarvoor weer op te roepen. Doet ie dat niet, dan heeft ie zeker een probleem.
Wat betreft de rest van je argumenten; dat je alleen in het weekend wilde werken is leuk geprobeerd, maar als je dat meent had je dat contract nooit moeten tekenen want daarin staat toch echt iets anders. Eerst lezen voor je iets tekent dus.
Voor de duidelijkheid; ik heb van werkgeverszijde ook regelmatig met "dit" probleem te maken en ik vervloek mijn collega's van PZ dan ook geregeld dat ze dingen niet of niet duidelijk genoeg op papier zetten. Het gaat er namelijk vaak niet om of je gelijk hebt, maar of je dat gelijk ook kunt bewijzen. Een rechter, wij op dit forum, of willekeurig welk ander persoon ook kunnen namelijk niet zonder meer vanwege je mooie blauwe ogen op jouw woord afgaan. |
|
|
|
 |
|
 |
Pagina 3 van 3 |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 |
|
U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen U mag geen reacties plaatsen U mag uw berichten niet bewerken U mag uw berichten niet verwijderen U mag niet stemmen in polls
|
|
|
|