|
Auteur |
Bericht |
timo
Leeftijd: 41 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UvA
|
Geplaatst: do 15 mrt 2007 13:30 Onderwerp: |
|
|
Duch schreef: | timo schreef: | Hebben kamerleden en gemeenteraadsleden eigenlijk wel immuniteit? Ik heb het er niet in teruggevonden. |
Goede vraag. Kamerleden kunnen in ieder geval niet in rechte vervolgd worden voor hetgeen ze in het kader van de beraadslaging hebben gezegd of geschreven. En ik kan een me redenering voorstellen die stelt dat er hier geen sprake is van 'vervolging.'  |
Dit lijkt me iets waar onze chambre de réflexion over zou kunnen vallen... iemand ideeen hoe we ze erop wijzen? |
|
|
|
 |
MiriamvL
Leeftijd: 42 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 2826
|
Geplaatst: di 24 jul 2007 22:20 Onderwerp: |
|
|
In fact, er is nadrukkelijk géén sprake van vervolging, want slechts een bestuurlijke maatregel...
Nog altijd geldt mijn onderschrift m.b.t. het denkbeeld van de gewone burger over dit soort maatregelen "if you've done nothing wrong you've got nothing to fear, if you've got something to hide you shouldn't be here" _________________ If you've done nothing wrong, you've got nothing to fear. If you've something to hide, you shouldn't even be here.
We're concerned you're a threat..
We're moving to a situation, where your lives exist as information.
Pet Shop Boys - Integral |
|
|
|
 |
tikSimone
Leeftijd: 59 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR Studieomgeving (MA): EUR Berichten: 12147
|
Geplaatst: wo 25 jul 2007 0:08 Onderwerp: |
|
|
I wish it were true..... _________________ Nait soez'n, moar doun! |
|
|
|
 |
|