|
Auteur |
Bericht |
ergo sum Redacteur
Leeftijd: 120
Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: vr 01 dec 2006 15:42 Onderwerp: |
|
|
Maar de kortingsactie duurt langer! _________________ Vivere est cogitare.
 |
|
|
|
 |
D Error
Leeftijd: 44 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): RUG Studieomgeving (MA): RUG Berichten: 149
|
Geplaatst: vr 01 dec 2006 16:59 Onderwerp: |
|
|
Ga lekker shoppen! Vond toen ik mijn kluwer wettenbundels aanschafte een cheque gewonnen twv 200 euro`s, had ik nog niet besteed en nu nog 50% korting, echt de jackpot! hahahahahaa
Wil de asserserie aanschaffen, heb meer uit die reeks gelezen en bevalt me goed, hoop dat die onder de kortingsactie vallen! |
|
|
|
 |
Gwenny
Leeftijd: 63 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): OU
|
Geplaatst: vr 01 dec 2006 17:58 Onderwerp: |
|
|
Natuurlijk duurt die kortingsaktie langer, maar de nieuwe Fruin komt toch al begin 2007 uit? _________________ Het leven is een lichtflits tussen twee eeuwigheden van duisternis.
*Vladimir Nabokov*
(8/60.2 en 8/60.2) |
|
|
|
 |
Plussus
Leeftijd: 63 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: za 02 dec 2006 0:37 Onderwerp: |
|
|
Als het een jaarboek zou zijn was dat jammer. De Fruin is een wettenbundel die elke twee jaar verschijnt, qua verschijningspatroon vergelijkbaar met de Tekst & Commentaar.
De Fruin werd al in de 19e eeuw uitgegeven en is meer dan een eeuw zo ongeveer het standaardwetboek geweest van hele generaties juristen. |
|
|
|
 |
Gwenny
|
Geplaatst: za 02 dec 2006 0:38 Onderwerp: |
|
|
Ow kijk . Weer wat geleerd .
Nou, plussus prijs je werkgever maar rijk .
Gwen _________________ Het leven is een lichtflits tussen twee eeuwigheden van duisternis.
*Vladimir Nabokov*
(8/60.2 en 8/60.2) |
|
|
|
 |
RemcoJansen
Studieomgeving (BA): RUN
|
Geplaatst: za 02 dec 2006 10:24 Onderwerp: |
|
|
Zijn de bepalingen in de Fruin-serie ook voorzien van commentaar zoals bij T & C ? Ik heb nog nooit een docent/prof horen spreken over Fruin. |
|
|
|
 |
tikSimone
Leeftijd: 59 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR Studieomgeving (MA): EUR Berichten: 12147
|
Geplaatst: za 02 dec 2006 11:44 Onderwerp: |
|
|
Ik had er ook nog nooit van gehoord  _________________ Nait soez'n, moar doun! |
|
|
|
 |
MiriamvL
Leeftijd: 42 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 2826
|
Geplaatst: za 02 dec 2006 13:23 Onderwerp: |
|
|
Wel een beetje jammer dat Jongbloed altijd een deel van je bestelling stuurt zonder er bij te vermelden dat de rest nog volgt o.i.d. zodat ik me altijd afvraag of ze wat vergeten zijn of dat ik het nog krijg...  _________________ If you've done nothing wrong, you've got nothing to fear. If you've something to hide, you shouldn't even be here.
We're concerned you're a threat..
We're moving to a situation, where your lives exist as information.
Pet Shop Boys - Integral |
|
|
|
 |
tikSimone
Leeftijd: 59 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR Studieomgeving (MA): EUR Berichten: 12147
|
Geplaatst: za 02 dec 2006 14:49 Onderwerp: |
|
|
Daar liep ik deze week ook al tegenaan Maar ik moet zeggen dat men zeer snel en adequaat reageert als je daar een email over stuurt. _________________ Nait soez'n, moar doun! |
|
|
|
 |
Gwenny
|
Geplaatst: za 02 dec 2006 15:26 Onderwerp: |
|
|
Ik heb Juridisch Latijn binnen . Erg handig, en een absolute aanrader .
Gwen _________________ Het leven is een lichtflits tussen twee eeuwigheden van duisternis.
*Vladimir Nabokov*
(8/60.2 en 8/60.2) |
|
|
|
 |
MiriamvL
Leeftijd: 42 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 2826
|
Geplaatst: za 02 dec 2006 16:54 Onderwerp: |
|
|
tikSimone schreef: | Daar liep ik deze week ook al tegenaan Maar ik moet zeggen dat men zeer snel en adequaat reageert als je daar een email over stuurt. |
Ja, maar het is wel irritant om bij iedere bestelling daar een mail over te sturen... Ik heb dit dus al een paar keer gehad... Het zou handiger zijn als het nog niet verzonden product dan wel op de factuur gezet wordt met de melding "nazending" o.i.d. zo dat de klant weet waar hij aan toe is *hint voor Plussus*  _________________ If you've done nothing wrong, you've got nothing to fear. If you've something to hide, you shouldn't even be here.
|
|
|
 |
Plussus
Leeftijd: 63 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: za 02 dec 2006 22:23 Onderwerp: |
|
|
Yep ... ik weet er van. In het studieseizoen zenden we sinds dit jaar een standaardbrief mee waarin uitgelegd wordt dat de rest van de order automatisch volgt.
Het deel van de order wel op de bon/factuur plaatsen met een reden is iets wat in de administratieve software verbouwd moet worden. Aangezien de wetgever eerst de Wet op de vaste boekenprijs over ons uit heeft gestort ... en de gehele wereld per 01-01-2007 vindt dat ISBN-10 door ISBN-13 of EAN moet worden vervangen gaat daar de meeste ICT-tijd in zitten. Helaas ... want de klant merkt er geen moer van in positieve zin en het vreet massa's geld op.
 |
|
|
|
 |
tikSimone
|
Geplaatst: zo 03 dec 2006 14:05 Onderwerp: |
|
|
Helaas geen studentenkorting op de "strafrecht-NJ", maar goed, toch maar besteld  _________________ Nait soez'n, moar doun! |
|
|
|
 |
LeChat
Leeftijd: 40 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UU Studieomgeving (MA): UvT Berichten: 797
|
Geplaatst: ma 04 dec 2006 19:14 Onderwerp: |
|
|
Ik heb "Bewijs" uit de Pitlo-reeks aangeschaft, en een boekje over de Wet Bussemaker/Van Dijke (van mr. Zondag). 'k Heb het direct bij Kluwer besteld, omdat je op hun site direct veel meer info over de inhoud zag en minder door hoefde te klikken. (Ben erg gesteld op gemak ). Snel binnen, zonder verzendkosten. _________________ Gelijk hebben is nog geen gelijk krijgen. |
|
|
|
 |
MiriamvL
|
Geplaatst: wo 06 dec 2006 17:04 Onderwerp: |
|
|
Hoeveel Jongbloed-boekenleggers hebben jullie ondertussen?  _________________ If you've done nothing wrong, you've got nothing to fear. If you've something to hide, you shouldn't even be here.
|
|
|
 |
|