|
Auteur |
Bericht |
A.G. Ton
Leeftijd: 42 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA):
|
Geplaatst: ma 17 apr 2006 13:17 Onderwerp: Tips en tops voor een relevant/juridisch bijbaantje? |
|
|
Beste collega's
Momenteel loop ik stage als case-manager. Straks als mijn stage echter is afgelopen moet ik toch werk hebben naast mijn studie.
Nu zoek ik werk wat met mijn studie of toekomstige studie te maken heeft ( SJD/Rechten). Ik heb geen zin meer om te gaan vakkenvullen, of telemarketeer te spelen.
Heeft iemand een idee waar ik het beste kan gaan zoeken. Graag omgeving Almere/AMsterdam/t'gooi
Alvast bedankt, _________________ Recht is Recht, en voor jou maken ze dat heus niet krom |
|
|
|
 |
tikSimone
Leeftijd: 59 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR Studieomgeving (MA): EUR Berichten: 12147
|
Geplaatst: ma 17 apr 2006 16:23 Onderwerp: |
|
|
Misschien bij deurwaarderskantoren of advocatenkantoren? Gewoon even wat in het rond bellen, lijkt me. Je moet echter eerst voor jezelf duidelijk hebben wat je wilt en waar je goed in bent. _________________ Nait soez'n, moar doun! |
|
|
|
 |
Hanifa
Leeftijd: 51 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): OU
|
Geplaatst: ma 17 apr 2006 17:27 Onderwerp: |
|
|
Je kunt eens proberen bij de Gemeente Almere. Misschien hebben ze daar een stageplek voor je. Op zich staan ze bij ons wel open daarvoor.
Maar ik weet natuurlijk niet hoever je bent, in principe zullen ze uiteraard wel wat verwachten als jij echt een juridische functie wil hebben. _________________ *blaat blaat blaat blaat. Yadda Yadda Yadda. Bladibladiblaaaa*
www.galathilion.nl |
|
|
|
 |
A.G. Ton
Leeftijd: 42 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA):
|
Geplaatst: ma 17 apr 2006 21:03 Onderwerp: |
|
|
Ik ben op zoek naar een baan wat ik naast mijn studie kan doen. Stage loop ik momenteel het hele 3e jaar SJD.
Opzich maakt het mij niet zo heel veel uit, ook al moet ik koffie halen, als ik maar in de buurt ben van het werkveld.
Ik heb zo iets van als ik daar alvast rond loop leer ik meer dan van vakkenvullen ( ben daar toch te oud voor). _________________ Recht is Recht, en voor jou maken ze dat heus niet krom |
|
|
|
 |
MiriamvL
Leeftijd: 42 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 2826
|
Geplaatst: wo 31 mei 2006 12:32 Onderwerp: |
|
|
Heb je al wat gevonden? Ik wil ook zoiets, wordt aankomende jaar 3e jaars, en zou graag een relevante bijbaan hebben ipv friet bakken bij de Mac. Bij de rechtswinkel lijkt me ook leuk, maar aangezien dat vrijwillig is wordt het wel heel druk, twee dagen werken, voltijd studie, rechtswinkel, sporten, huishouden etc. Maar die twee dagen werken heb ik gewoon echt nodig om te kunnen leven (vriend en ik hebben eigen huis).. Ik heb gewoon geen idee waar ik moet beginnen met zoeken naar een relevante bijbaan... _________________ If you've done nothing wrong, you've got nothing to fear. If you've something to hide, you shouldn't even be here.
We're concerned you're a threat..
We're moving to a situation, where your lives exist as information.
Pet Shop Boys - Integral |
|
|
|
 |
ireentje
Leeftijd: 45 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: wo 21 jun 2006 9:32 Onderwerp: vacature voegingscontroleur o.a. amsterdam |
|
|
kijk eens op www.slachtofferhulp.nl bij de vacature voor voegingscontroleur. perfecte baan afgestudeerd SJD/HJO of eindfase rechten. gestationeerd op het parket, veel contact met slachtoffers. |
|
|
|
 |
yogi
Leeftijd: 41 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): JHAF
|
Geplaatst: do 22 jun 2006 16:18 Onderwerp: |
|
|
Je kunt ook bij de rechtbanken Amsterdam/ Almere proberen (open sollicitatie) als buitengriffier....
Ik heb dit zelf 2 jaar gedaan in Roermond... weet dus niet of andere rechtbanken er gebruik van maken... maar denk haast van wel!
Maar het verdiend relatief goed! Het werk bestaat uit bijwonen van zittingen (allerlei rechtsgebieden) en dan notuleren/ typen.
Verder wat licht- administratieve werkzaamheden... maar geeft je alvast een kijk op het 'echte' werk  |
|
|
|
 |
STEEF Redacteur
Leeftijd: 40 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): RUN Studieomgeving (MA): RUN Berichten: 268
|
Geplaatst: ma 26 jun 2006 10:13 Onderwerp: |
|
|
Hey yogi! Ik had ook het idee om bij de rechtbank Arnhem/ Den Bosch als buitengiffier te willen fungeren. Ik heb alleen geen idee aan wie ik dan mijn open sollicitatie zou moeten richten.
Hoe was jij in Roermond terecht gekomen? _________________ When it is too good to be true, it is not true! (Oprah) |
|
|
|
 |
LeChat
Leeftijd: 41 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UU Studieomgeving (MA): UvT Berichten: 797
|
Geplaatst: ma 26 jun 2006 15:50 Onderwerp: |
|
|
STEEF schreef: | Hey yogi! Ik had ook het idee om bij de rechtbank Arnhem/ Den Bosch als buitengiffier te willen fungeren. Ik heb alleen geen idee aan wie ik dan mijn open sollicitatie zou moeten richten. |
Dit vond ik op rechtspraak.nl onder Rb Arnhem:
Gewoon ff per gerecht zoeken op die site dus... _________________ Gelijk hebben is nog geen gelijk krijgen. |
|
|
|
 |
STEEF Redacteur
Leeftijd: 40 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): RUN Studieomgeving (MA): RUN Berichten: 268
|
Geplaatst: ma 26 jun 2006 22:10 Onderwerp: |
|
|
bedankt! (had ik dus zelf ook kunnen opzoeken ....) _________________ When it is too good to be true, it is not true! (Oprah) |
|
|
|
 |
Poonam
Leeftijd: 39 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR
|
Geplaatst: do 23 nov 2006 18:52 Onderwerp: |
|
|
Hi Iedereen,
Ik zit precies met het zelfde probleem.
Ben momenteel derdejaars student en wil graag iets juridisch doen naast me studie. Wordt ook beetje moe van telemarketingbaantjes en nog meer van die baantjes waarbij ik het gevoel heb dat ik niks leer....!
Ik ben zowizo van plan stage te gaan lopen, maar zoek nu gewoon iets incombi met school.
Tips zijn welcome liefst in de omgeving Rotterdam. |
|
|
|
 |
Volento Deo
Leeftijd: 42 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR
|
Geplaatst: vr 24 nov 2006 0:46 Onderwerp: |
|
|
Poonam schreef: | Hi Iedereen,
Ik zit precies met het zelfde probleem.
Ben momenteel derdejaars student en wil graag iets juridisch doen naast MIJN studie. Wordt ook beetje moe van telemarketingbaantjes en nog meer van die baantjes waarbij ik het gevoel heb dat ik niks leer....!
Ik ben SOWIESO van plan stage te gaan lopen, maar zoek nu gewoon iets incombi met school.
Tips zijn welcome liefst in de omgeving Rotterdam. |
Het is in Rotterdam en ook nog in (spatie) combi met je school/ universiteit:
Veel plezier!  |
|
|
|
 |
Nemine contradicente Moderator
Leeftijd: 46 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UvT Studieomgeving (MA): UvT Berichten: 2250
|
Geplaatst: vr 24 nov 2006 0:55 Onderwerp: |
|
|
Volento Deo schreef: | Ik voel me heppiej  |
Zelf ook maar een cursusje?  _________________ Legere Iudicare Reparare |
|
|
|
 |
Volento Deo
Leeftijd: 42 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR
|
Geplaatst: vr 24 nov 2006 1:00 Onderwerp: |
|
|
Nemine contradicente schreef: |
Volento Deo schreef: | Ik voel me heppiej  |
Zelf ook maar een cursusje?  |
Hoe denk je anders dat ik aan die website kom?  |
|
|
|
 |
Gwenny
Leeftijd: 63 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): OU
|
Geplaatst: vr 24 nov 2006 1:12 Onderwerp: |
|
|
Dank je voor de tip alleen denk ik dat ik in Utrecht iets ga zoeken  _________________ Het leven is een lichtflits tussen twee eeuwigheden van duisternis.
*Vladimir Nabokov*
(8/60.2 en 8/60.2) |
|
|
|
 |
|