|
|
| Auteur |
Bericht |
Volento Deo
Leeftijd: 43 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR
|
Geplaatst: vr 24 nov 2006 1:58 Onderwerp: |
|
|
| Overigens mijn excuus als het hard is overgekomen, maar zulke fouten zouden toch echt niet meer mogen lijkt mij... |
|
|
|
|
 |
lamaris
Leeftijd: 47 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 115
|
Geplaatst: wo 12 sep 2007 19:19 Onderwerp: |
|
|
Ik studeer deeltijd Nederlands Recht en wil een dagbaan die wat dichter bij de juridische praktijk staat.
Ik zit in het tweede Bachelorjaar.
Ik kan me echter geen stagesalarisje veroorloven. Moet toch wel minimaal 1900, bruto zijn.
Dan kom ik alleen uit op een baan als juridisch secretaresse.
Lijkt me ideaal: geen extreem veeleisende baan waardoor ik nog energie voor mijn studie over houd. Maar wel een baan waar je wat voor moet kunnen en veel van kunt leren.
En ik zie overal vacatures!
Iemand werkzaam als juridisch secretaresse? Wat vraagt men, is secretariele ervaring een eis? |
|
|
|
|
 |
JetKroket
Leeftijd: 105 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): OU
|
Geplaatst: wo 12 sep 2007 20:21 Onderwerp: |
|
|
| Quote: | | Wat vraagt men, is secretariele ervaring een eis? |
Doorgaans wel. _________________ 'Sorry, onze bar is gesloten. Wilt u misschien iets drinken in afwachting dat ze opengaat?'
- Wiet van Broeckhoven |
|
|
|
|
 |
tikSimone
Leeftijd: 59 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR Studieomgeving (MA): EUR Berichten: 12147
|
Geplaatst: wo 12 sep 2007 22:05 Onderwerp: |
|
|
| Quote: | | geen extreem veeleisende baan | Daar kon je je nog wel eens fors in vergissen.
Overigens is er wel een tekort aan juridisch secretaressen en zul je met name bij de grote kantoren veel meer kunnen vangen dan die 1900 bruto, maar vaak wil men toch wel weer iemand met ervaring als juridisch secretaresse. Eens wat informeren kan natuurlijk nooit kwaad. _________________ Nait soez'n, moar doun! |
|
|
|
|
 |
splite
Leeftijd: 68 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: do 19 aug 2010 11:42 Onderwerp: bijbaantje |
|
|
Waarom ga je niet bij een rechtswinkel werken. Dat is zeer leerzaam en je helpt mensen die geen rechtshulp kunnen betalen.
technische bijbanen www.gong.nl |
|
|
|
|
 |
|
|