|
Auteur |
Bericht |
Martine Redacteur
Leeftijd: 40 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UM Studieomgeving (MA): UM Berichten: 485
|
Geplaatst: ma 21 aug 2006 21:26 Onderwerp: |
|
|
tikSimone schreef: | Martine, welke master wordt het nu?
O, ik verheug me ook op rondsjouwen met een schone en opgeruimde rugzak. Dat wil zeggen: als het ding de droger gaat overleven .....
Hamvraag: gaan de ballonnen er nu weer in of niet? |
Ojee, een rugzak in de droger, als dat maar goed gaat!
Welke ballonnen had je er in gestopt? |
|
|
|
 |
Volento Deo
Leeftijd: 42 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR
|
Geplaatst: ma 21 aug 2006 21:46 Onderwerp: |
|
|
tikSimone schreef: | Hamvraag: gaan de ballonnen er nu weer in of niet? |
Zou me verbazen als ze er niet in zouden gaan
Ook de verschillende smaken mueslireepjes?  |
|
|
|
 |
MiriamvL
Leeftijd: 42 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 2826
|
Geplaatst: ma 21 aug 2006 23:01 Onderwerp: |
|
|
tikSimone schreef: | O, ik verheug me ook op rondsjouwen met een schone en opgeruimde rugzak. Dat wil zeggen: als het ding de droger gaat overleven .....
Hamvraag: gaan de ballonnen er nu weer in of niet? |
Verzamelt zich daar bij jou ook altijd zo'n rotzooi in? Mijn doorsnee verzameling: haarelastiekjes, kapotte pennen, sultana/evergreen folietjes, koekkruimels, zand, kassabonnen, volle strippenkaarten, vijf cent-muntjes etc. etc.
PS ballonnen heb ik nog niet gehad... wel een vuile sok..  _________________ If you've done nothing wrong, you've got nothing to fear. If you've something to hide, you shouldn't even be here.
We're concerned you're a threat..
We're moving to a situation, where your lives exist as information.
Pet Shop Boys - Integral |
|
|
|
 |
Volento Deo
|
Geplaatst: ma 21 aug 2006 23:11 Onderwerp: |
|
|
MiriamvL schreef: | PS ballonnen heb ik nog niet gehad... wel een vuile sok..  | Jakkiej  |
|
|
|
 |
tikSimone
Leeftijd: 59 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR Studieomgeving (MA): EUR Berichten: 12147
|
Geplaatst: di 22 aug 2006 7:41 Onderwerp: |
|
|
Ik BLIJF bij mijn huwelijksaanzoek, Miriam!
Overigens heeft de rugzak de droger prima overleefd. _________________ Nait soez'n, moar doun! |
|
|
|
 |
Volento Deo
|
Geplaatst: di 22 aug 2006 8:46 Onderwerp: |
|
|
Ik verheug me op een groot bakkiej warme chocolademelk en een broodje Brindisi bij Philéas (broodje met gesmolten mozzarella en tomaat en kruiden) |
|
|
|
 |
MiriamvL
Leeftijd: 42 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 2826
|
Geplaatst: di 22 aug 2006 17:37 Onderwerp: |
|
|
tikSimone schreef: | Ik BLIJF bij mijn huwelijksaanzoek, Miriam!
Overigens heeft de rugzak de droger prima overleefd. |
Dat proces vindt trouwens niet alleen plaats in mijn rugzak, maar ook naast/onder mijn bed.. ik waarschuw maar even  _________________ If you've done nothing wrong, you've got nothing to fear. If you've something to hide, you shouldn't even be here.
|
|
|
 |
tikSimone
Leeftijd: 59 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR Studieomgeving (MA): EUR Berichten: 12147
|
Geplaatst: di 22 aug 2006 17:47 Onderwerp: |
|
|
*Valt op haar knieën*  _________________ Nait soez'n, moar doun! |
|
|
|
 |
MiriamvL
|
Geplaatst: do 24 aug 2006 17:01 Onderwerp: |
|
|
Soulmate!!
Op hoeveel graden heb jij je rugzak gewassen? Die van mij kan obviously ook wel een wasbeurtje gebruiken  _________________ If you've done nothing wrong, you've got nothing to fear. If you've something to hide, you shouldn't even be here.
|
|
|
 |
Volento Deo
|
Geplaatst: do 24 aug 2006 23:54 Onderwerp: |
|
|
Ik verheug me ook op wireless internet  |
|
|
|
 |
Gwenny
Leeftijd: 63 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): OU
|
Geplaatst: vr 25 aug 2006 0:27 Onderwerp: |
|
|
Ik begin me een beetje op de nieuwe lading studieboeken, vakbladen en zelf gekochte vakliteratuur te verheugen. Ik heb net twee boekenkasten in elkaar gezet, dus ik heb voorlopig plek zat .
Er is zelfs plek voor een dubbele rij boeken .
*tikSimone: Ik heb oude ivar-boekenkasten van de Ikea als 'opslag'. Die dingen zijn oersterk, makkelijk in elkaar te zetten en te onderhouden, en met verhuizen heb je niet meer dan wat plankjes, pennetjes, 'zijkanten' en een metalen 'stabilisatiekruis' mee te zeulen. Verder heb ik nog nooit iets van krom trekkende planken gemerkt. *
Gwen _________________ Het leven is een lichtflits tussen twee eeuwigheden van duisternis.
*Vladimir Nabokov*
(8/60.2 en 8/60.2) |
|
|
|
 |
tikSimone
|
Geplaatst: vr 25 aug 2006 11:53 Onderwerp: |
|
|
MiriamvL schreef: | Op hoeveel graden heb jij je rugzak gewassen? Die van mij kan obviously ook wel een wasbeurtje gebruiken  |
40 graden _________________ Nait soez'n, moar doun! |
|
|
|
 |
MiriamvL
|
Geplaatst: vr 25 aug 2006 12:45 Onderwerp: |
|
|
Gewoon bij de gewone was? _________________ If you've done nothing wrong, you've got nothing to fear. If you've something to hide, you shouldn't even be here.
|
|
|
 |
tikSimone
|
Geplaatst: vr 25 aug 2006 16:26 Onderwerp: |
|
|
Ja. Het is een nylon rugzak.
Huishoudtopic openen?  _________________ Nait soez'n, moar doun! |
|
|
|
 |
MiriamvL
|
Geplaatst: vr 25 aug 2006 19:11 Onderwerp: |
|
|
Gezien mijn opruim-skills... geen slecht idee  _________________ If you've done nothing wrong, you've got nothing to fear. If you've something to hide, you shouldn't even be here.
|
|
|
 |
|