|
Auteur |
Bericht |
Volento Deo
Leeftijd: 42 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR
|
Geplaatst: zo 10 sep 2006 23:15 Onderwerp: |
|
|
ergo sum schreef: | Gebruik een telraam!  |
Dat mag niet omdat het te veel geluid maakt tijdens het tentamen  |
|
|
|
 |
ritok
Leeftijd: 40 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): RUG
|
Geplaatst: wo 18 okt 2006 22:10 Onderwerp: |
|
|
Ik verheug mij op studiepunten
hahah helemaal mee eens! |
|
|
|
 |
D Error
Leeftijd: 44 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): RUG Studieomgeving (MA): RUG Berichten: 149
|
Geplaatst: wo 18 okt 2006 22:54 Onderwerp: |
|
|
hahahahaah, ja ik ook!
Het meeste verheug ik me op mijn seminar en het schrijven van mijn scriptie! |
|
|
|
 |
Nemine contradicente Moderator
Leeftijd: 46 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UvT Studieomgeving (MA): UvT Berichten: 2250
|
Geplaatst: wo 18 okt 2006 23:17 Onderwerp: |
|
|
Ik moet zeggen dat het schrijven me alleszins meevalt.
Het is alleen die knipperende cursor op een leeg veld voor mijn gevoel nét voor een deadline (3 weken van te voren) wat me (nog steeds) nachtmerries bezorgd.
Sinds m'n vorige laptop (met een 20 pagina's tellend engelstalige bachelorsthesis dat bijna klaar was, en achtergrond info waar ik meer dan een maand aan research voor had verricht) vorig jaar gestolen is ben ik een religieus gebruiker van back ups op USB, laptop HD, 2 externe HD's en HD op mijn normale PC geworden.
Maar die masterthesis verheug ik me ook erg op. _________________ Legere Iudicare Reparare |
|
|
|
 |
D Error
Leeftijd: 44 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): RUG Studieomgeving (MA): RUG Berichten: 149
|
Geplaatst: do 19 okt 2006 9:56 Onderwerp: |
|
|
hahahaha, nog even wachten.... ben een onderwerp aan het zoeken, dat is wel het moeilijkste...... Wil absoluut geen standaard masterthesis (scriptie) schrijven!
Het seminar wordt ook geweldig! Moet daarbij 2 colleges geven voor eerste jaars in aansprakelijkheidsrecht! Ongelovelijk leuk! Heb wel vaker lesgegeven op het HBO, maar dit lijkt me een unieke ervaring! |
|
|
|
 |
Volento Deo
Leeftijd: 42 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR
|
Geplaatst: do 19 okt 2006 10:02 Onderwerp: |
|
|
Ik verheug me op materieel strafrecht |
|
|
|
 |
D Error
|
Geplaatst: do 19 okt 2006 12:03 Onderwerp: |
|
|
Volento Deo schreef: | Ik verheug me op materieel strafrecht |
Dat was inderdaad een leuk vak! Vond vooral het gedeelte over strafuitsluitingsgronden en daderschap erg leuk! |
|
|
|
 |
tikSimone
Leeftijd: 59 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR Studieomgeving (MA): EUR Berichten: 12147
|
Geplaatst: do 19 okt 2006 16:23 Onderwerp: |
|
|
Laten de strafuitsluitingsgronden nu net vandaag aan de beurt zijn!
Ik verheug me ook op de altijd weer aardige performance van de docent. _________________ Nait soez'n, moar doun! |
|
|
|
 |
MiriamvL
Leeftijd: 42 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 2826
|
Geplaatst: do 19 okt 2006 17:42 Onderwerp: |
|
|
Bij mij deze week wederrechtelijkheid en schuld... de hoorcollegedocent is wel een beetje *gaap*verwekkend...
Ik verheug me ook op studiepunten.. _________________ If you've done nothing wrong, you've got nothing to fear. If you've something to hide, you shouldn't even be here.
We're concerned you're a threat..
We're moving to a situation, where your lives exist as information.
Pet Shop Boys - Integral |
|
|
|
 |
JetKroket
Leeftijd: 105 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): OU
|
Geplaatst: do 19 okt 2006 18:11 Onderwerp: |
|
|
DError,
Ik verheug me op je afstuderen! |
|
|
|
 |
D Error
|
Geplaatst: do 19 okt 2006 20:24 Onderwerp: |
|
|
JetKroket schreef: | DError,
Ik verheug me op je afstuderen! |
hahahahaha, waaraan heb ik dat te danken? |
|
|
|
 |
StevenK Moderator
Leeftijd: 52 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): OU Studieomgeving (MA): OU Berichten: 4108
|
Geplaatst: do 19 okt 2006 21:24 Onderwerp: |
|
|
Ik verheug me er vooral op dat ik nog steeds goede hoop heb dat dit een kort studiejaar wordt  |
|
|
|
 |
jacq
Leeftijd: 55 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): OU Studieomgeving (MA): OU Berichten: 454
|
Geplaatst: do 19 okt 2006 21:56 Onderwerp: |
|
|
StevenK schreef: | Ik verheug me er vooral op dat ik nog steeds goede hoop heb dat dit een kort studiejaar wordt  |
Dat is dan toch gewoon een kwestie van stoppen
groeten Jacq |
|
|
|
 |
StevenK Moderator
Leeftijd: 52 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): OU Studieomgeving (MA): OU Berichten: 4108
|
Geplaatst: do 19 okt 2006 22:12 Onderwerp: |
|
|
jacq schreef: | StevenK schreef: | Ik verheug me er vooral op dat ik nog steeds goede hoop heb dat dit een kort studiejaar wordt  |
Dat is dan toch gewoon een kwestie van stoppen
|
 |
|
|
|
 |
JetKroket
Leeftijd: 105 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): OU
|
Geplaatst: vr 20 okt 2006 7:48 Onderwerp: |
|