|
Auteur |
Bericht |
Volento Deo
Leeftijd: 42 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR
|
Geplaatst: zo 13 aug 2006 11:08 Onderwerp: |
|
|
Het ruime van het IT  |
|
|
|
 |
Karinxxx
Geslacht: 
Studieomgeving (BA): RUN Studieomgeving (MA): RUN Berichten: 114
|
Geplaatst: wo 16 aug 2006 18:46 Onderwerp: |
|
|
Afstuderen!!! _________________ Life's what happens to you while you're busy making other plans |
|
|
|
 |
Gwenny
Leeftijd: 63 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): OU
|
Geplaatst: wo 16 aug 2006 23:30 Onderwerp: |
|
|
Moeilijke vraag . Ik denk dat ik me op alles verheug .
Gwen _________________ Het leven is een lichtflits tussen twee eeuwigheden van duisternis.
*Vladimir Nabokov*
(8/60.2 en 8/60.2) |
|
|
|
 |
Volento Deo
|
Geplaatst: do 17 aug 2006 0:20 Onderwerp: |
|
|
Er gewoon te zijn  |
|
|
|
 |
Gwenny
|
Geplaatst: do 17 aug 2006 0:36 Onderwerp: |
|
|
Tsja, dat gaat voor mij niet of nauwelijks op .
Gwen _________________ Het leven is een lichtflits tussen twee eeuwigheden van duisternis.
*Vladimir Nabokov*
(8/60.2 en 8/60.2) |
|
|
|
 |
Volento Deo
|
Geplaatst: do 17 aug 2006 0:38 Onderwerp: |
|
|
You're missing the time of your life...onbeschrijfelijk (en eigenlijk raar) gevoel... |
|
|
|
 |
Gwenny
|
Geplaatst: do 17 aug 2006 0:49 Onderwerp: |
|
|
Komt tijd komt raad .
*hoop ik *
*Vladimir Nabokov*
(8/60.2 en 8/60.2) |
|
|
|
 |
Volento Deo
|
Geplaatst: do 17 aug 2006 0:50 Onderwerp: |
|
|
Lekker handig als je dan al afgestudeerd bent  |
|
|
|
 |
Hanifa
Leeftijd: 51 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): OU
|
Geplaatst: do 17 aug 2006 10:47 Onderwerp: |
|
|
Poeh, ik heb helaas niet dat 'collegegevoel'. Ik start helaas al niet geweldig met Recht en Samenleving. Maar ga dat goedmaken met internationaal recht, Staatsrecht en Privaatrecht. Allen de inleidingen. Tegen de tijd dat ik daar doorheen ben is het alweer nieuwjaar en ligt bestuursrecht (inl) op me te wachten. Ik heb er wel enorm zin in, dat wel.
O ja, en ik moet mijn cursus schrijven in studie en beroep even afronden  _________________ *blaat blaat blaat blaat. Yadda Yadda Yadda. Bladibladiblaaaa*
www.galathilion.nl |
|
|
|
 |
Volento Deo
|
Geplaatst: do 17 aug 2006 11:06 Onderwerp: |
|
|
Drukke meid zeg
Suc6!  |
|
|
|
 |
LeChat
Leeftijd: 40 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UU Studieomgeving (MA): UvT Berichten: 797
|
Geplaatst: do 17 aug 2006 11:25 Onderwerp: |
|
|
M'n laatste colleges (5 vakken tegelijk, moet toch te doen zijn naast 't werk ), en daarna m'n scriptie!
Het feit dat 't einde in zicht is vergoed veel, al is 't tegelijk een spijtig vooruitzicht om straks geen student meer te zijn... Rare spagaat! _________________ Gelijk hebben is nog geen gelijk krijgen. |
|
|
|
 |
Martine Redacteur
Leeftijd: 40 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UM Studieomgeving (MA): UM Berichten: 485
|
Geplaatst: ma 21 aug 2006 19:32 Onderwerp: Waar verheug je je op dit collegejaar? |
|
|
Mijn master heb ik afgerond, dus ik ben afgestudeerd. Maar omdat mijn honger naar kennis nog niet gestild is komt er gelukkig een tweede master aan!
Ik verheug mij altijd op nieuwe vakken, nieuwe mensen én nieuwe boeken (die vandaag al aangeschaft zijn). Nog niet echt te beseffen dat er een einde komt aan studeren. Ik zeg altijd maar, als ik de loterij win (theorethische mogelijkheid want daar doe ik niet aan mee ) dan word ik student van beroep!  |
|
|
|
 |
bona fides
Geslacht: 
Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 22911
|
Geplaatst: ma 21 aug 2006 20:27 Onderwerp: Re: Waar verheug je je op dit collegejaar? |
|
|
Martine schreef: | (theorethische mogelijkheid want daar doe ik niet aan mee ) |
Lijkt me zelfs theoretisch uitgesloten .
Gefeliciteerd met de afronding, dan ben je nu dus mr. Martine? _________________ Hanc marginis exiguitas non caperet.
Laatst aangepast door bona fides op ma 21 aug 2006 20:29, in totaal 1 keer bewerkt |
|
|
|
 |
tikSimone
Leeftijd: 59 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR Studieomgeving (MA): EUR Berichten: 12147
|
Geplaatst: ma 21 aug 2006 20:29 Onderwerp: |
|
|
Martine, welke master wordt het nu?
O, ik verheug me ook op rondsjouwen met een schone en opgeruimde rugzak. Dat wil zeggen: als het ding de droger gaat overleven .....
Hamvraag: gaan de ballonnen er nu weer in of niet? _________________ Nait soez'n, moar doun! |
|
|
|
 |
Martine Redacteur
Leeftijd: 40 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UM Studieomgeving (MA): UM Berichten: 485
|
Geplaatst: ma 21 aug 2006 21:24 Onderwerp: Re: Waar verheug je je op dit collegejaar? |
|
|
bona fides schreef: | Martine schreef: | (theorethische mogelijkheid want daar doe ik niet aan mee ) |
Lijkt me zelfs theoretisch uitgesloten .
Gefeliciteerd met de afronding, dan ben je nu dus mr. Martine? |
Was een beetje snel, er had moeten staan: theoretische onmogelijkheid.
Mijn buluitreiking is pas in oktober maar de officiele afstudeerdatum is 31 augustus. Nog even geduld dus.
@ Simone: ik heb Nederlands Recht gedaan, profiel handels- en ondernemingsrecht. Ik ga beginnen aan Recht, Arbeid en Gezondheid. Heb er veel zin in en ben zelfs al aan de eerste opdrachten begonnen, aangezien ik er volgende week even tussenuit ga. |
|
|
|
 |
|