|
Auteur |
Bericht |
cognition
Leeftijd: 46 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): RUG
|
Geplaatst: di 25 jul 2006 18:00 Onderwerp: |
|
|
ha ha, gewoon even een grapje. Dat is hier toch niet verboden? |
|
|
|
 |
Dahliya
Leeftijd: 37 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UU
|
Geplaatst: di 25 jul 2006 18:04 Onderwerp: |
|
|
cognition schreef: | ha ha, gewoon even een grapje. Dat is hier toch niet verboden? |
Ik heb het niet echt op nationalisten maar...hoorde je mij zeggen dat grappen verboden waren idd |
|
|
|
 |
cognition
|
Geplaatst: di 25 jul 2006 19:17 Onderwerp: |
|
|
Als jij zo tegen het "hokjesdenken" bent, moet je mij ook niet in een hokje plaatsen, want ik vind mezelf geen nationalist en dat impliceer jij wel. Ik ben hooguit enigszins een monarchist. |
|
|
|
 |
Dahliya
|
Geplaatst: di 25 jul 2006 19:35 Onderwerp: |
|
|
cognition schreef: | Als jij zo tegen het "hokjesdenken" bent, moet je mij ook niet in een hokje plaatsen, want ik vind mezelf geen nationalist en dat impliceer jij wel. Ik ben hooguit enigszins een monarchist. |
Oeps.. ben je op je teentjes getrapt?
Ik heb jou geen nationalist genoemd en ben idd tegen 'hokjesdenken'
Je vind jezelf een monarchist en daarmee ben jezelf in een hokje gaan zitten.Ik heb enigszins mijn mening gegeven Nederland is gelukkig een vrij land om dat te kunnen doen  _________________ ...Het Ware Te Wensen...Dat Alle Mense Met Al Hun Gebreken Naar Zichzelf Keken...Dan Zouden Ze Het Laten Over Andere Te praten... |
|
|
|
 |
Volento Deo
Leeftijd: 42 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR
|
Geplaatst: di 25 jul 2006 23:48 Onderwerp: |
|
|
Miiiiaaauuuuwwww |
|
|
|
 |
cognition
|
Geplaatst: wo 26 jul 2006 1:54 Onderwerp: |
|
|
Dahliya schreef: | cognition schreef: | Als jij zo tegen het "hokjesdenken" bent, moet je mij ook niet in een hokje plaatsen, want ik vind mezelf geen nationalist en dat impliceer jij wel. Ik ben hooguit enigszins een monarchist. |
Je vind jezelf een monarchist en daarmee ben jezelf in een hokje gaan zitten.Ik heb enigszins mijn mening gegeven Nederland is gelukkig een vrij land om dat te kunnen doen  |
hihi, ik heb ook niet gezegd dat ik tegen hokjesdenken ben, maar meende dat jij ertgen was. Ik ben er juist wel voor: hokjesdenken is categorisatie, en dat is puur menselijk. Zonder "Hokjesdenken" zouden we nergens zijn, maar dan bedoel ik uiteraard wel een ander soort hokjesdenken dan het concept dat jij in gedachten hebt. |
|
|
|
 |
Modena360
Leeftijd: 43 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR
|
Geplaatst: wo 26 jul 2006 22:33 Onderwerp: |
|
|
Catfight!  _________________ "Goed begonnen is het halve werk."
Aristoteles |
|
|
|
 |
Volento Deo
|
Geplaatst: wo 26 jul 2006 23:30 Onderwerp: |
|
|
Modena360 schreef: | Catfight!  |
 |
|
|
|
 |
Dahliya
|
Geplaatst: do 27 jul 2006 20:25 Onderwerp: |
|
|
cognition schreef: | Dahliya schreef: | cognition schreef: | Als jij zo tegen het "hokjesdenken" bent, moet je mij ook niet in een hokje plaatsen, want ik vind mezelf geen nationalist en dat impliceer jij wel. Ik ben hooguit enigszins een monarchist. |
Je vind jezelf een monarchist en daarmee ben jezelf in een hokje gaan zitten.Ik heb enigszins mijn mening gegeven Nederland is gelukkig een vrij land om dat te kunnen doen  |
hihi, ik heb ook niet gezegd dat ik tegen hokjesdenken ben, maar meende dat jij ertgen was. Ik ben er juist wel voor: hokjesdenken is categorisatie, en dat is puur menselijk. Zonder "Hokjesdenken" zouden we nergens zijn, maar dan bedoel ik uiteraard wel een ander soort hokjesdenken dan het concept dat jij in gedachten hebt. |
haha je lachspieren werken zo te zien nog.... Ik ben tegen elke vorm van discriminatie dit is echter een negatieve element van hokjesdenken. Ik wil best geloven dat je het niet op die manier bedoelt maar zo heb je jezelf wel doen overkomen. _________________ ...Het Ware Te Wensen...Dat Alle Mense Met Al Hun Gebreken Naar Zichzelf Keken...Dan Zouden Ze Het Laten Over Andere Te praten... |
|
|
|
 |
Volento Deo
|
Geplaatst: do 27 jul 2006 23:01 Onderwerp: |
|
|
Erg offtopic allemaal... |
|
|
|
 |
Dahliya
|
Geplaatst: vr 28 jul 2006 10:22 Onderwerp: |
|
|
Volento Deo schreef: | Erg offtopic allemaal... |
Idd ik denk dat deze discussie niet echt een bijdrage levert aan het oorspronkelijke onderwerp.
PS: Ik ga hier verder niet meer op in dat kan eigenlijk ook niet want ik vertrek vandaag naar Canada en voor de rest een fijne vakantie allemaal!! _________________ ...Het Ware Te Wensen...Dat Alle Mense Met Al Hun Gebreken Naar Zichzelf Keken...Dan Zouden Ze Het Laten Over Andere Te praten... |
|
|
|
 |
Volento Deo
|
Geplaatst: vr 28 jul 2006 15:31 Onderwerp: |
|
|
Dahliya schreef: | Volento Deo schreef: | Erg offtopic allemaal... |
Idd ik denk dat deze discussie niet echt een bijdrage levert aan het oorspronkelijke onderwerp.
PS: Ik ga hier verder niet meer op in dat kan eigenlijk ook niet want ik vertrek vandaag naar Canada en voor de rest een fijne vakantie allemaal!! |
Heeejjj wat leuk
Veel plezier in Canada!!  |
|
|
|
 |
Cella
Leeftijd: 51 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UU
|
Geplaatst: vr 28 jul 2006 16:23 Onderwerp: |
|
|
Ooowww. Canadaaaa.. Wat heerlijk!! Heb een goede tijd!! |
|
|
|
 |
tikSimone
Leeftijd: 59 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR Studieomgeving (MA): EUR Berichten: 12147
|
Geplaatst: vr 28 jul 2006 19:02 Onderwerp: |
|
|
Daar is ooit nog eens een Nederlands prinsesje geboren.....  _________________ Nait soez'n, moar doun! |
|
|
|
 |
Volento Deo
|
Geplaatst: vr 28 jul 2006 21:49 Onderwerp: |
|
|
Laaaaaaaaang lllllllllllllllllllllaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaannnnnnnggggggg geleden.....in een veeeeeeeeeeeeeeerrr land  |
|
|
|
 |
|