|
|
| Auteur |
Bericht |
Ramonkey
Leeftijd: 45 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UvA Studieomgeving (MA): UvA Berichten: 2280
|
Geplaatst: do 15 jun 2006 13:16 Onderwerp: |
|
|
Ik quote de reactie van Nemine waar ik het mee eens ben. Lijkt me nogal duidelijk.
Maar misschien had ik het duidelijker aan moeten geven. Per slot van rekening zijn er hier ook mensen die denken dat de columnist zelf een racist is...Ik zal er voortaan een leesinstructie aan vooraf doen gaan. Excuses! _________________ Be the change you want to see in the world |
|
|
|
|
 |
tikSimone
Leeftijd: 59 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR Studieomgeving (MA): EUR Berichten: 12147
|
Geplaatst: do 15 jun 2006 13:31 Onderwerp: |
|
|
Of zet er gewoon "eens" onder.  _________________ Nait soez'n, moar doun! |
|
|
|
|
 |
cognition
Leeftijd: 46 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): RUG
|
Geplaatst: do 15 jun 2006 16:01 Onderwerp: |
|
|
Als ik zo die tekst lees, denk ik niet dat het gemeend is, daar is de toon niet echt naar, maar dat het puur de bedoeling is om te provoceren, de discussie aan te zwengelen of juist om exact aan te geven hoe hier gedacht wordt over "buitenlanders" met een ander kleurtje, of kleurtjes in het algemeen.
Het is natuurlijk een zorgwekkende ontwikkeling dat de tolerantie steeds minder wordt onder de nederlandse bevolking en we de bevolkingsgrooepen uit elkaar zien drijven, maar het lijkt mij onmogelijk om ertegenin te gaan. Je kunt je veel beter afvragen waar het vandaan komt en wat de preciese oorzaken zijn dan je eigen mening te geven en te zeggen dat een dergelijke column "slecht" is. Ik vraag me overigens ook af wat de rol van de media is in het vormen van de mening van de gemiddelde nederlander en ik vermoed eigenlijk dat die een sterk bepalende rol heeft |
|
|
|
|
 |
|
|