Content Syndication
|
|
|
Auteur |
Bericht |
cvb
Leeftijd: 72 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: di 16 jun 2009 22:24 Onderwerp: |
|
|
Chantalle schreef: | Kom nou mensen, ga jullie onderlinge discussies even ergens anders uitvechten. | M.i. gaat het hier niet om een onderlinge discussie maar om een punt van orde, dat allen aangaat; net als het gedrag van vader in deze topic, althans m.i., de betreffende familie aangaat.
Overigens had b.v. ook TS van een ander onderwerp familie aangesproken.
Quote: | De vraag van Jewel is op pagina 1 van 6 al beantwoord. | Klopt strikt genomen; alleen is het probleem niet opgelost. |
|
|
|
 |
Chantalle
Leeftijd: 41 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UU Studieomgeving (MA): UU Berichten: 552
|
Geplaatst: wo 17 jun 2009 10:11 Onderwerp: |
|
|
cvb schreef: |
Quote: | De vraag van Jewel is op pagina 1 van 6 al beantwoord. | Klopt strikt genomen; alleen is het probleem niet opgelost. |
Jawel, dat is het wel. Kun je er nu over ophouden? |
|
|
|
 |
cvb
|
Geplaatst: wo 17 jun 2009 19:13 Onderwerp: |
|
|
Chantalle schreef: | cvb schreef: | Chantalle schreef: | De vraag van Jewel is op pagina 1 van 6 al beantwoord. | Klopt strikt genomen; alleen is het probleem niet opgelost. | Jawel, dat is het wel. | Denk, zoals ik al schreef, zelf van niet
Chantalle schreef: | Kun je er nu over ophouden | Begin er natuurlijk niet aan desbetreffende aanwijzingen van jou te gaan opvolgen.
Het probleem van TS is misschien niet in de hand gewerkt door wegkijken door anderen, maar wordt daar m.i. zeker niet door opgelost. |
|
|
|
 |
Chantalle
Leeftijd: 41 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UU Studieomgeving (MA): UU Berichten: 552
|
Geplaatst: do 18 jun 2009 15:57 Onderwerp: |
|
|
cvb schreef: | Chantalle schreef: | cvb schreef: | Chantalle schreef: | De vraag van Jewel is op pagina 1 van 6 al beantwoord. | Klopt strikt genomen; alleen is het probleem niet opgelost. | Jawel, dat is het wel. | Denk, zoals ik al schreef, zelf van niet |
Ik ben wel benieuwd waarom je dat denkt.
Wat is volgens jou het probleem en hoe is dit niet opgelost en hoe kunnen wij op dit forum daar nu nog een bijdrage aan leveren? |
|
|
|
 |
cvb
|
Geplaatst: vr 19 jun 2009 6:58 Onderwerp: |
|
|
Chantalle schreef: | cvb schreef: | Chantalle schreef: | cvb schreef: | Chantalle schreef: | De vraag van Jewel is op pagina 1 van 6 al beantwoord. | Klopt strikt genomen; alleen is het probleem niet opgelost. | Jawel, dat is het wel. | Denk, zoals ik al schreef, zelf van niet | Ik ben wel benieuwd waarom je dat denkt. | Omdat, althans mijzelf, niet is gebleken, dat het wèl zou zijn opgelost, b.v. hoe, wanneer, door wie, of TS dat ook vindt, etc.
Quote: | Wat is volgens jou het probleem | (Natuurlijk) tenminste voor TS feitelijk onwenselijk gedrag van de andere betrokkenen.
Probeer dat als zodanig te identificeren en aan te geven dat niet voor lief te nemen (zie b.v. ook bij deze post) en dat konsekwent, maar alleen bij gelegenheid kenbaar maken.
Het probleem is (dus) natuurlijk (pas) opgelost bij opgeven van onwenselijke gedrag.
Daar komt het in het onderhavige geval misschien nog wel eens van, maar b.v. in een ander geval zie ik dat niet zo snel gebeuren.
Quote: | hoe kunnen wij op dit forum daar nu nog een bijdrage aan leveren? | Bij nieuwe feiten. |
|
|
|
 |
|
|
U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen U mag geen reacties plaatsen U mag uw berichten niet bewerken U mag uw berichten niet verwijderen U mag niet stemmen in polls
|
|
|
|