|
Auteur |
Bericht |
FAM
Leeftijd: 40 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 32
|
Geplaatst: ma 26 mei 2008 13:50 Onderwerp: |
|
|
Natuurlijk! En jij ook hè?  |
|
|
|
 |
FAM
Leeftijd: 40 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 32
|
Geplaatst: di 27 mei 2008 14:33 Onderwerp: |
|
|
Ik ben door.
Ze vroegen echt vanalles, over m'n eigenschappen, werksituaties, privedingen, studie e.d. Maar 't is prima gegaan. En dan nu weer op naar het assessment volgende week! |
|
|
|
 |
LindavdS
Leeftijd: 38 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UvT Studieomgeving (MA): UvT Berichten: 67
|
Geplaatst: di 27 mei 2008 15:42 Onderwerp: |
|
|
Gefeliciteerd!
Ik heb vandaag de definitieve bevestiging gekregen dat ik op 10 juni het laatste gesprek met de commissie heb: spannend!!
Succes bij de assessment. |
|
|
|
 |
FAM
|
Geplaatst: di 27 mei 2008 18:09 Onderwerp: |
|
|
Oh wat goed, gefeliciteerd! En succes dan ook maar gelijk. Dan is het na 10 juni hoe dan ook allemaal afgelopen, da's ook wel lekker na al dat gewacht en steeds weer een nieuwe ronde... |
|
|
|
 |
anne.roodenburg
Leeftijd: 40 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): RUN Studieomgeving (MA): RUN Berichten: 14
|
Geplaatst: wo 28 mei 2008 10:32 Onderwerp: |
|
|
Bericht verwijderd
Laatst aangepast door anne.roodenburg op za 05 nov 2022 8:07, in totaal 1 keer bewerkt |
|
|
|
 |
TC
Leeftijd: 40 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 12
|
Geplaatst: wo 28 mei 2008 11:01 Onderwerp: |
|
|
Ik heb gister het voorgesprek gehad en ben door. Nu heb ik volgende week het assessment. Ik vroeg mij af of iemand mij iets meer kan vertellen over het assessment. Wat voor soort rollenspel krijg je? Waar gaat het gesprek met de adviseur over? Etc. |
|
|
|
 |
FAM
|
Geplaatst: do 29 mei 2008 9:05 Onderwerp: |
|
|
Heb je 't ook 5 juni TC? |
|
|
|
 |
TC
Leeftijd: 40 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 12
|
Geplaatst: do 29 mei 2008 12:39 Onderwerp: |
|
|
Ik ben 6 juni aan de beurt. Jij dus 5 juni? Alvast succes dan. |
|
|
|
 |
LindavdS
Leeftijd: 38 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UvT Studieomgeving (MA): UvT Berichten: 67
|
Geplaatst: vr 30 mei 2008 8:39 Onderwerp: |
|
|
Gefeliciteerd allemaal!
Het assessment bij mij bestond uit 5 vragenlijsten, een gesprek met de adviseur, een rollenspel waarbij je iets gedaan moest krijgen van een collega (15 min. voorbereiding en 15 min. gesprek) en een adviesgesprek waarbij je een dossier van ong. 60 pagina's door moet nemen (45 min. voorbereiding) en waarna je in 5 min. je keuze moest presenteren. Bij mij ging dat adviesgesprek om de locatie van een circus, waarbij je kon kiezen uit 3 opties. Over de twee beste opties kreeg ik de meeste vragen (na de presentatie krijg je 10 min. een gesprek waarin ze je keuze aan de tand voelen). Als dat allemaal achter de rug is moet je, je advies bovendien op papier zetten waarbij spelling en correct Nederlands e.d. belangrijk is.
Voor alles geldt: blijf jezelf, let op de signalen van de acteur, vraag goed door en toon inlevingsvermogen en overtuigingskracht. Het boekje van De Jongh e.a. (Assessment doen, hoe werkt het voor jou?) geeft goede tips.
Succes!! |
|
|
|
 |
TC
|
Geplaatst: vr 30 mei 2008 10:26 Onderwerp: |
|
|
Hee Linda,
Heel erg bedankt voor alle informatie. Nu weet ik tenminste een beetje wat ik kan verwachten. |
|
|
|
 |
LindavdS
|
Geplaatst: vr 30 mei 2008 10:43 Onderwerp: |
|
|
graag gedaan, ik vond het zelf ook erg fijn om te weten wat ik bij elke ronde kon verwachten.
Nogmaals succes en laat je weten hoe het ging? |
|
|
|
 |
LindavdS
|
Geplaatst: za 07 jun 2008 19:46 Onderwerp: |
|
|
En? Hoe is de assesment bij jullie gegaan? |
|
|
|
 |
TC
|
Geplaatst: zo 08 jun 2008 18:54 Onderwerp: |
|
|
LindavdS schreef: | En? Hoe is de assesment bij jullie gegaan? |
Het ging wel aardig. Al vind ik het moeilijk om in te schatten wat zij ervan vonden. Woensdag krijg ik te horen hoe ik het gedaan heb, dus ik moet nog even geduld hebben. |
|
|
|
 |
anne.roodenburg
Leeftijd: 40 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): RUN Studieomgeving (MA): RUN Berichten: 14
|
Geplaatst: di 10 jun 2008 11:22 Onderwerp: |
|
|
Bericht verwijderd
Laatst aangepast door anne.roodenburg op za 05 nov 2022 8:08, in totaal 1 keer bewerkt |
|
|
|
 |
FAM
|
Geplaatst: di 10 jun 2008 14:41 Onderwerp: |
|
|
Ik heb straks de bespreking met de psycholoog, dus ik zal het vanavond of morgen even komen melden.
Linda, ik ben ook heel benieuwd hoe het is gegaan!
Anne, jij veel succes morgen! |
|
|
|
 |
|