|
Auteur |
Bericht |
jvdl
Leeftijd: 55 Geslacht: Sterrenbeeld: Studieomgeving (BA): OU
|
Geplaatst: di 21 aug 2007 10:55 Onderwerp: |
|
|
Hoe kan je het nu niet vinden? Op de eerste pagina van het blackboardforum van de module 'internationaal recht' zie ik al termen staan als 'trefwoordenlijst' enzo. Tevens heeft iemand (ik heb er inhoudelijk verder niet naar gekeken) er een vervolg op gemaakt. |
|
|
|
|
komodo
Leeftijd: 53 Geslacht: Sterrenbeeld: Studieomgeving (BA): OU
|
Geplaatst: di 21 aug 2007 11:45 Onderwerp: |
|
|
A.M.G. schreef: | Ik zit op het ou forum te kijken, maar ik kan hem niet vinden.
Moet ik er naar vragen op het forum?? |
Zit je wel goed te kijken? Je moet niet naar het forum via 'werkplek' gaan, maar naar de blackboard cursus site, daar naar de discussie ruimte en dan bij de algemene discussie groep het tweede bericht.
Het is echter wel een .ods bestand, dus je moet het in excel importeren (het is van open office calc). |
|
|
|
|
jvdl
Leeftijd: 55 Geslacht: Sterrenbeeld: Studieomgeving (BA): OU
|
Geplaatst: di 21 aug 2007 12:18 Onderwerp: |
|
|
[quote="Het is echter wel een .ods bestand, dus je moet het in excel importeren (het is van open office calc).[/quote]
Hij staat er ook gewoon in excelformaat hoor... |
|
|
|
|
komodo
Leeftijd: 53 Geslacht: Sterrenbeeld: Studieomgeving (BA): OU
|
Geplaatst: di 21 aug 2007 12:37 Onderwerp: |
|
|
jvdl schreef: | komodo schreef: | "Het is echter wel een .ods bestand, dus je moet het in excel importeren (het is van open office calc). |
Hij staat er ook gewoon in excelformaat hoor... |
Die had ik nog niet gezien... |
|
|
|
|
A.M.G.
Leeftijd: 40 Geslacht: Sterrenbeeld: Studieomgeving (BA): OU
|
Geplaatst: di 21 aug 2007 13:47 Onderwerp: |
|
|
Inderdaad op Blackboard, klopt. Stapels!
100x dank.. |
|
|
|
|
Loetie
Leeftijd: 40 Geslacht: Sterrenbeeld: Studieomgeving (BA): OU
|
Geplaatst: do 23 aug 2007 11:04 Onderwerp: |
|
|
Hallo!
Heeft iemand nog toevallig de tweede opdracht voor JV1 thuis liggen. De docent is op vakantie, maar ik wil toch wel graag verder en niet weer een maand wachten...
Ik ga er dus maar vanuit dat de opdracht nog steeds hetzelfde is als je jaren ervoor, zoals bij opdracht 1 wel het geval was.
Ik hoop dat iemand me kan helpen!!
Groetjes Loetie |
|
|
|
|
|