|
Auteur |
Bericht |
jumphola
Leeftijd: 37 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: di 19 jun 2012 11:58 Onderwerp: we komen zo niet verder |
|
|
Vorig jaar heb ik via juridisch loket een advocaat toegewezen gekregen, deze zou mijn helpen de zaak voor de kantonrechter te laten komen.( het gaat om een ontslag zaak) We zijn nu bijna een jaar verder en nog geen stap verder.
Ik bel bijna iedere dag opnieuw wat de status is , echter krijg ik steeds te horen ja de rechtbank heeft nog niks laten weten.
Zou er een mogelijkheid zijn dat ik opnieuw een andere advocaat toegewezen kan krijgen?
Of kan ik iets doen zodat de zaak eindelijk voor de rechter komt |
|
|
|
 |
Laurens02
Leeftijd: 38 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): RUN Studieomgeving (MA): RUN Berichten: 467
|
Geplaatst: di 19 jun 2012 15:06 Onderwerp: Re: we komen zo niet verder |
|
|
jumphola schreef: | Vorig jaar heb ik via juridisch loket een advocaat toegewezen gekregen, deze zou mijn helpen de zaak voor de kantonrechter te laten komen.( het gaat om een ontslag zaak) We zijn nu bijna een jaar verder en nog geen stap verder.
Ik bel bijna iedere dag opnieuw wat de status is , echter krijg ik steeds te horen ja de rechtbank heeft nog niks laten weten.
Zou er een mogelijkheid zijn dat ik opnieuw een andere advocaat toegewezen kan krijgen?
Of kan ik iets doen zodat de zaak eindelijk voor de rechter komt |
Wat is er al gebeurd? Op wat voor reactie van de rechtbank wacht je advocaat? _________________ È meglio una mano dal giudice, che un abbraccio dall'avvocato. |
|
|
|
 |
|