|
Auteur |
Bericht |
frank ernest
Leeftijd: 54 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: ma 17 dec 2012 20:10 Onderwerp: waterschade buren |
|
|
Sinds een jaar is er hier een probleem opgedoemd.
Heb een koophuis(rijtje) met een badkamer gespiegeld aan die van de buren.
Vorig jaar is er bij de buren een lekkage opgetreden waardoor wij schade opliepen.
Dit is toen gelokaliseerd in de waterleiding van de buren.en is hierna gerepareerd.Echter heb ik vorige maand wederom vochtplekken bij mij in de hal geconstateerd.Na onderzoek van een lekdetectie bedrijf werd aangetoond dat het niet van mij afkomstig is.
Hierop is de wand in de badkamer bij mij er uit gebroken om door een tweede onderzoek alsnog de oorsprong van de lekkage te vinden.
Uit het tweede onderzoek van het lekdetectie bedrijf kwam naar voren dat het wederom bij de buren vandaan komt.
Nu dus het volgende.
Heb de buren aansprakelijk gesteld voor de schade in mijn huis (materiele)schade zal wel vergoed worden maar word ook het ongemak hiervan vergoed .Moeten tenslotte bij familie douchen(2 maanden want de exper laat lang op zich wachten en de buurman wil niets doen voor dat hij ook een vergoeding heeft gekregen) heb hoge stook kosten en bovenal is de verkoop van onze woning in het gedrang gekomen daar we vorige week kijkers hadden en deze het niet zagen zitten om een huis te kopen met een vochtprobleem geschiedenis. |
|
|
|
 |
marja.verstralen
Leeftijd: 44 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: di 18 dec 2012 11:43 Onderwerp: |
|
|
Hogere stookkosten en misgelopen verkoop van woning kunt u wellicht ook opvoeren als materiële schade. Het is het beste als u uw advocaat hierover raadpleegt. |
|
|
|
 |
|