Content Syndication
|
|
|
|
 |
Pagina 1 van 1 |
|
|
Auteur |
Bericht |
davequattro
Leeftijd: 51 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: zo 04 mei 2008 21:51 Onderwerp: wat kan en mag ik of zij? |
|
|
Beste
Ik en mijn vriendin gaan uit elkaar, we zijn geen geregistreerde partners, maar nu gaat ze tekenen om afstand te doen van het huis en hypotheek, ze mag nog 3 maanden blijven zitten na tekenen en dan zou ze moeten vertrekken.
Ze heeft tenwoordig voor 16 a 20 uur werk, en haar kinderen zijn ook niet van mij.
Wat heeft ze nog voor rechten, wat kan ze nog en wat mag ze nog doen is mijn vraag?
En wat zou er gebeuren als ik een paar maanden zou vertrekken, op vakantie bijvoorbeeld en laat een deurwaarder alles opnemen op foto voor eventuele vernielingen, wietplantage e.d. (Sta nergens meer van te kijken tegenwoordig)
Wie is hier verantwoordelijk voor, als ik op papier laat zetten dat ik op vakantie ga en zou mijn sleutel bij haar inleveren, zodat ik er niet meer in kan, en op de dag dat ze zou moet vertrekken terug komen, is dit allemaal mogelijk, zonder al te veel problemen? |
|
|
|
 |
sietske1980
Leeftijd: 45 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UvA Studieomgeving (MA): UvA Berichten: 551
|
Geplaatst: di 06 mei 2008 23:23 Onderwerp: Re: wat kan en mag ik of zij? |
|
|
Het is handig als je wat meer info geeft;
-waren jullie samenwoners met enig contract?
-is zij deels eigenaar van het huis?
-heb jij haar kinderen erkend? |
|
|
|
 |
davequattro
Leeftijd: 51 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: di 13 mei 2008 15:21 Onderwerp: Re: wat kan en mag ik of zij? |
|
|
sietske1980 schreef: | Het is handig als je wat meer info geeft;
-waren jullie samenwoners met enig contract?
-is zij deels eigenaar van het huis?
-heb jij haar kinderen erkend? |
hallo
We hadden geen contract of iets dergelijks, ik heb de kinderen niet erkend, maar ze zat er wel allemaal op te hameren om die kids op mijn naam te krijgen, ivm haar ex, maar er is niks op papier gezet.
Ze heeft vorige week getekend voor afstand te doen van het huis en hypotheek.
Heeft ze nu nog rechten?
Mijn advocaat zei van niet, de politie zegt van wel, ik heb in de notaris akte laten zetten dat ze tot 6 augustus mag blijven, en als ze dan nog niet weg is heb ik gezegd, gooi ik haar letterlijk en figuurlijk op straat.
Ik doe dit nog voor de kids, want die kunnen er niks aan doen.
Wie weet hier iets van af? |
|
|
|
 |
|
 |
Pagina 1 van 1 |
|
|
U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen U mag geen reacties plaatsen U mag uw berichten niet bewerken U mag uw berichten niet verwijderen U mag niet stemmen in polls
|
|
|
|