|
Auteur |
Bericht |
Willeke
Leeftijd: 44 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UvT
|
Geplaatst: za 12 nov 2005 18:10 Onderwerp: voordelen/nadelen constructies om onder bodembeslag |
|
|
Kan iemand mij vertellen wat een voordeel is van de zogenaamde verhuurconstructie (om onder bodembeslag uit te komen)
En een voordeel en nadeel van de afstandsconstructie?
En tot slot nog een nadeel van de voldoeningsconstructie?
Mijn dank is groot,
Willeke |
|
|
|
 |
janegstaes
Leeftijd: 58 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: ma 14 nov 2005 22:24 Onderwerp: Re: voordelen/nadelen constructies om onder bodembeslag |
|
|
Willeke schreef: | Kan iemand mij vertellen wat een voordeel is van de zogenaamde verhuurconstructie (om onder bodembeslag uit te komen)
En een voordeel en nadeel van de afstandsconstructie?
En tot slot nog een nadeel van de voldoeningsconstructie?
Mijn dank is groot,
Willeke |
indien men een eigendom wettelijk kan verhuren en daardoor kan bezwaren kan voor een bepaald aantal personen een eigendom waardeloos zijn.evenredig met deze staat dat de waarde van het eigendom in waarde verminderd.Indien men nu participaties heeft in de hurende partij kan men bij deze ongewone winsten genereren welke niet toekomen of volledig geschijden zijn van de eigenaar.
De afstandkonstruktie is steeds duurder en gevaarlijker.
voor mij is de beste en veiligste het bzwaren met een vruchtgebruik of recht van opstal.het naakte eigendom is waardeloos en de kontrakterende partij gaat met alle vruchten lopen. |
|
|
|
 |
|