|
Auteur |
Bericht |
reneterhaar
Leeftijd: 50 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: di 23 feb 2010 10:58 Onderwerp: valse aangifte sexueel misbruik |
|
|
Mijn vriendin kreeg gisteren bezoek van de kinderbescherming omdat zij in 2006 met haar ex samen de zoon van haar ex samen hadden misbruikt . Maar hij heeft zijn valse beschuldiging later weer ingetrokken . Maar wat ook al zo raar aan deze kwestie is is dat hun sinds 2004 al geen relatie meer hadden en dat er ook geen namen werden genoemd in die melding alleen de naam van mijn vriendin werdt genoemd. En nu is mijn vraag wat zij hier aan kan doen want sinds gisteren is ze helemaal ingestort en wie zou dat niet zijn als je vals wordt beschuldigd en vooral van sexueel misbruik dat is toch wel erg laag om zo op iemand wraak tenemen . Wat is nou het beste voor haar om tedoen is mijn vraag |
|
|
|
 |
harpy
Leeftijd: 45 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): RUN Studieomgeving (MA): RUN Berichten: 93
|
Geplaatst: di 23 feb 2010 15:09 Onderwerp: |
|
|
Wellicht is het aanspreken van je rechterlijke bijstand aan te raden, of anders rechterlijke bijstand te zoeken, als je vriendin wordt aangeklaagd.
Voor nu, een verduidelijking zou niet gek zijn. Wordt ze bijvoorbeeld daadwerkelijk vervolgd? Wat was de strekking van het bezoek van de kinderbescherming? Tevens is het wellicht goed om te bedenken waar de kern van de waarheid in zit (oftewel: waar zit de kern van de waarheid in volgens de kinderbescherming, wat is hun eventueel bewijs?) |
|
|
|
 |
|