|
Auteur |
Bericht |
draaioor
Leeftijd: 45 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): HG
|
Geplaatst: do 24 jan 2013 19:26 Onderwerp: taakstraf |
|
|
Ik herinner me een casus van een timmerman
Veroordeelde is zelfstandig ondernemer en heeft in hoger beroep een werkstraf ontvangen van 240 uur.
Wat zijn de mogelijkheden ?
( verzoek e.t. ? / reclassering sturen naar meewerking ? ) |
|
|
|
 |
marja.verstralen
Leeftijd: 44 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: zo 27 jan 2013 12:30 Onderwerp: |
|
|
Ik denk, dat u iets meer informatie moet geven, wilt u antwoord krijgen op uw vraag. |
|
|
|
 |
draaioor
Leeftijd: 45 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): HG
|
Geplaatst: zo 27 jan 2013 13:03 Onderwerp: |
|
|
client is afhankelijk van inkomen uit onderneming en derhalve niet over vakantiedagen. Bovendien kan hij zijn klanten niet bedienen en zou een inkomstenderving gezien kunnen worden als ernstige straf verzwaring.
wat zijn zijn rechten en in hoeverre is de reclassering gewezen mee te werken in het zoeken van een passende oplossing ? |
|
|
|
 |
bona fides
Geslacht: 
Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 22911
|
Geplaatst: zo 27 jan 2013 20:04 Onderwerp: |
|
|
draaioor schreef: | client is afhankelijk van inkomen uit onderneming en derhalve niet over vakantiedagen. Bovendien kan hij zijn klanten niet bedienen en zou een inkomstenderving gezien kunnen worden als ernstige straf verzwaring. |
Dat had hij dan maar moeten aanvoeren tijdens de behandeling van zijn zaak. De straf is nu opgelegd. _________________ Hanc marginis exiguitas non caperet. |
|
|
|
 |
hilde12
Leeftijd: 125 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 1572
|
Geplaatst: zo 27 jan 2013 21:07 Onderwerp: |
|
|
Heeft hij niet juist daarom de taakstraf gekregen?
Als hij had moeten zitten had hij nog meer klanten en inkomsten verloren. |
|
|
|
 |
|