|
Auteur |
Bericht |
Chantal24
Leeftijd: 49 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UvA
|
Geplaatst: ma 07 jun 2010 20:45 Onderwerp: studiekosten en verblijfsvergunning voor onbepaalde tijd |
|
|
Ik heb een korte vraag en ik weet niet zeker of het een burgerlijk recht vraag is:
Als je bijvoorbeeld kijkt naar de kosten van een mastersopleiding in Nederland dan is er een groot verschil tussen wat een EU ingezetene moet betalen (het standaard bedrag van 1672 euro) of wat een niet-EU ingezetene moet betalen (vanaf 5000 euro tot weet ik hoeveel).
Wat zijn de rechten wat betreft dit soort kosten voor iemand die al sinds 2000 in Nederland woont maar van buiten de EU is en een verblijfvergunning heeft voor onbepaalde tijd?
Ik kan hier nergens een duidelijk antwoord op vinden dus ik hoop dat jullie helderheid kunnen verschaffen. |
|
|
|
 |
BG
Leeftijd: 40 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UvT Studieomgeving (MA): UvT Berichten: 1134
|
Geplaatst: di 08 jun 2010 8:41 Onderwerp: |
|
|
Zie artikel 7.43 Wet op het hoger onderwijs en wetenschappelijk onderzoek (WHW).
Overigens kan een persoon met een verblijfsvergunning voor onbepaalde tijd de Nederlandse nationaliteit verkrijgen. _________________ Mine! |
|
|
|
 |
Prawo
Leeftijd: 72 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): RUN Studieomgeving (MA): RUN Berichten: 102
|
Geplaatst: do 15 jul 2010 1:48 Onderwerp: |
|
|
Betrokkene zou naast de verblijfsvergunning voor onbepaalde tijd ook de verblijfsvergunning voor langdurig ingezeten derdelanders kunnen aanvragen. |
|
|
|
 |
|