|
Auteur |
Bericht |
ramona12
Leeftijd: 49 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: ma 25 nov 2013 21:31 Onderwerp: sociale dienst en dwangsom van ex man |
|
|
Ik heb een sociale dienst uitkering. nu wil het zo dat ik van mijn ex man nog een aanzienlijk bedrag zou krijgen die nu via een deurwaarder word geiincasseert. nu heb ik een schuld sanerings aanvraag ingediend en daar heb ik netjes het vonnis ingeleverd. deze hebben mijn klantmanager van de sociale dienst op de hoogte gebracht van het reeds uitgekeerde bedrag. nu wist ik niet dat ik dit moest opgeven. we krijgen een sanctie opgelegd we weten nog niet wat deze zal wezen. ze hebben ons al wel verteld dat het niet gezien word als inkomen maar dat het als vermogen geteld gaat worden. nu moet ik van het jaar 2012 tot aan nu toe bankafschriften overleggen en uit gaan leggen wat ik met het geld heb gedaan.
hoe steekt het een en het ander nu in elkaar, ben ik verplicht uit te leggen waaraan ik volgens hun mijn eigen vermogen heb uitgegeven?
had de schuld hullp verlener deze gegevens mogen delen buiten onze medeweten om?
vrg
ramona1 |
|
|
|
 |
cvb
Leeftijd: 72 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: zo 01 dec 2013 13:08 Onderwerp: Re: sociale dienst en dwangsom van ex man |
|
|
ramona12 schreef: | hoe steekt het een en het ander nu in elkaar, ben ik verplicht uit te leggen waaraan ik volgens hun mijn eigen vermogen heb uitgegeven? | Dat zal wel in de toepasselijke regels staan; zou zelf de klantmanager vragen, waar je die verplichting daar kunt nalezen?? _________________ Ben geen jurist |
|
|
|
 |
|