|
Auteur |
Bericht |
veraatje5
Leeftijd: 43 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UvT
|
Geplaatst: di 14 dec 2004 16:34 Onderwerp: |
|
|
Hahaha... al die goede voornemens en ik weet nog steeds niet waar ik het over wil gaan doen. Ben nu ff aan het kijken naar de OM-boete en het wetsvoorstel mb.t. het gebruik van videoconferentie.
en mediation in strafzaken.
Heb ook nog zitten denken aan stalking, omdat het zo vaak voorkomt en je er eigenlijk op voorhand niet heel veel aan kunt doen (als er nog niets ernstigs is gebeurd.)
Dus op zich zo bijelkaar genoeg onderwerpen maar nu maar even inlezen om te kijken waar ik iets mee kan en leuk vind..  _________________ bijna student af : (
groetjes!! |
|
|
|
 |
Flash Moderator
Leeftijd: 44 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UvA
|
Geplaatst: di 14 dec 2004 18:14 Onderwerp: |
|
|
veraatje5 schreef: | Heb ook nog zitten denken aan stalking, omdat het zo vaak voorkomt en je er eigenlijk op voorhand niet heel veel aan kunt doen (als er nog niets ernstigs is gebeurd.)
Dus op zich zo bijelkaar genoeg onderwerpen maar nu maar even inlezen om te kijken waar ik iets mee kan en leuk vind..  |
Dat is inderdaad iets waar ik me tot nog toe zeer over verbaasd heb. We leven in een tijd waarin 'normen en waarden' steeds tot een doelstelling gemaakt worden door het kabinet, in een tijd dat mensen met een eigen mening op moeten passen voor bedreiging óf zelfs nog erger. Maar in diezelfde tijd kan er nog steeds weggekomen worden met stalking, omdat er feitelijk gezien nog niets gebeurd is.....
Mooi onderwerp lijkt me zo! Moet er strenger opgetreden worden tegen stalking, gezien vanuit recente gebeurtenissen.... _________________ Liefde in twee verschillende werelden,
maar in beide ongelooflijk krachtig.
Deze liefde is pas ontstaan,
maar nu al voor eeuwig prachtig.... |
|
|
|
 |
Ramonkey
Leeftijd: 45 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UvA Studieomgeving (MA): UvA Berichten: 2280
|
Geplaatst: di 14 dec 2004 20:49 Onderwerp: |
|
|
Dan zou ik even de laatste paar edities van Delikt & Delinkwent nalezen, indien je dat nog niet gedaan had, en de nieuwsbrief Strafrecht.
Mijn scriptie is goedgekeurd...hoor maandag het cijfer..w00t.
suc6! _________________ Be the change you want to see in the world |
|
|
|
 |
veraatje5
Leeftijd: 43 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UvT
|
Geplaatst: vr 07 jan 2005 14:07 Onderwerp: |
|
|
Ramonkey schreef: | Dan zou ik even de laatste paar edities van Delikt & Delinkwent nalezen, indien je dat nog niet gedaan had, en de nieuwsbrief Strafrecht.
Mijn scriptie is goedgekeurd...hoor maandag het cijfer..w00t.
suc6! |
Nou alsnog gefeliciteerd!!! beetje laat, sorry
Khoop dat je een goed cijfer gehaald hebt!
Nou ik ben nog bezig met zoeken, beetje druk gehad laatste tijd.... maar ik heb nu volop tijd om eens goed aan mijn scriptie te gaan beginnen. Goed voornemen!
Het is wel moeilijker dan ik had verwacht, vooral om een goed uitgewerkte vraag/probleemstelling bij een onderwerp te vinden.
Ik ga zeker even het tijdschrift Delikt en Delikwent eens bekijken!! Goede tip!! Dank je wel meester in de rechten . Een goed tijdschrft is dat. Ik heb het gedurende mijn studie voor werkstukken e.d. veelvuldig gebruikt. Dus komt helemaal goed, hoop ik.
Groetjes, Vera _________________ bijna student af : (
groetjes!! |
|
|
|
 |
Magdalena
Leeftijd: 44 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): Studieomgeving (MA): Berichten: 2313
|
Geplaatst: wo 23 feb 2005 23:44 Onderwerp: Re: scriptie strafrecht |
|
|
niels schreef: | Wie heeft er een leuk en goed idee voor mij ??? |
Dat is wel een hele algemene vraag. Je moet gewoon kijken wat je leuk vindt en met die ideeen naar je scriptiebegeleider. Dan kom je er echt wel uit!
Heb je inmiddels al een onderwerp? |
|
|
|
 |
|