|
Auteur |
Bericht |
alyssa9
Leeftijd: 39 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UU Studieomgeving (MA): UU Berichten: 5
|
Geplaatst: ma 08 sep 2008 10:52 Onderwerp: schriptie strafrecht over mensenhandel? |
|
|
hallo allemaal,
mensenhandel lijkt mij een interessant onderwerp voor mijn eindscriptie strafrecht. Het lijkt mij dan leuk om het onderwerp vanuit nederlands en europees perspectief te onderzoeken en deze met elkaar te vergelijken. Mijn vraag aan jullie: denken jullie dat er voldoende in dit onderwerp zit voor een strafrecht scriptie of neigt dit meer naar criminologie? Alle tips zijn welkom![/i] |
|
|
|
 |
Feride
Leeftijd: 37 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): Studieomgeving (MA): Berichten: 3
|
Geplaatst: za 19 dec 2009 1:29 Onderwerp: ja zeker |
|
|
Hallo,
Ik was ook aan het denken aan een scriptie schrijven over mensenhandel. dat is erg actueel en er gebeurt heel veel momenteel. OM wordt niet-ontvankelijk verklaard omdat ze waardeloze onderzoeken doen. schandalige acties allemaal, waar advocaten van kunnen genieten.
Ik weet niet of er heel veel over te vinden is in literatuur maar in rechtspraak zeer zeker wel.
veel succes, je bent altijd welkom met handige informatie die ik ook kan gebruiken. |
|
|
|
 |
Lady_S
Leeftijd: 39 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UM
|
Geplaatst: di 05 jan 2010 14:51 Onderwerp: |
|
|
Hoooi, mag ik vragen of jullie inmiddels al de scriptie hebben geschreven en wat jullie precies als probleemstelling hadden?? |
|
|
|
 |
|