|
Auteur |
Bericht |
abati
Leeftijd: 35 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): HvU
|
Geplaatst: vr 29 nov 2013 23:24 Onderwerp: school vraagt vergoeding voor cases |
|
|
beste allen,
ik ben een student aan de hoge school van amsterdam 2de jaars en volg de studie ibms.
Voor een project op school zijn we genoodzaakt om marketing plannen te maken voor verscheidene bedrijven in totaal 4. Voordat we aan een marketing plan begonnen kregen wij altijd dus een case die een kleine analyse gaf van het bedrijf waar wij een marketing plan voor zouden schrijven.
De cases die de hva gebruikte voor 't project waren cases die door Harvard is uitgebracht. nu alle studenten van dat opleiding klaar is met 't project, vraagt de school een vergoeding van 16,- aan ons zo niet dan krijgen we niet een cijfer.
Ik wil dit bedrag niet betalen omdat de school zelf verantowoordlijk zou moete zijn voor 't verlenen van praktishe materiaal. tis geen boek maar in totaal 4 cases.
kan dit de school zomaar doen ?
en wat kan ik hier tegen doen ? |
|
|
|
 |
DENNIS79
Leeftijd: 45 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UvT Studieomgeving (MA): UvT Berichten: 1754
|
Geplaatst: ma 02 dec 2013 13:11 Onderwerp: |
|
|
Ten eerste wil ik je aanraden om werk te maken van je Nederlandse schrijfvaardigheid indien je verder wil in een functie op HBO rechten niveau. Beschouw dit niet als kritiek, maar als een tip! Er zijn voldoende cursussen te volgen, wellicht zelfs via jouw hogeschool.
Ten tweede ben ik het met je eens dat het een rare gang van zaken is om pas achteraf een vergoeding te vragen voor lesmateriaal. Het is overigens niet verboden, en zelfs zeer gebruikelijk, dat voor lesmateriaal een vergoeding betaald dient te worden.