|
|
| Auteur |
Bericht |
irene21
Leeftijd: 48 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: vr 08 jan 2010 19:39 Onderwerp: salaris uitzendkracht |
|
|
Hallo allemaal
Ik werk al anderhalf jaar bij inlener X via uitzendbureau X. Ik werd voor 1800 aangenomen als administratiefmedewerker op een financiele afdeling. Na een half jaar kreeg ik 50 euro salarisverhoging. Na 26 weken zou de inlenersbeloning gelden maar dit is niet gebeurd naar mijn mening. Wel werd het sal. betaald o.b.v. 38 uur i.p.v. 38,75 wat voorheen was. Salaris komt neer op 1887. Een jaar later heb ik weer salarisverhoging gevraagd. Nu krijg ik 1980 bruto voor iemand die totaal anderhalf jaar ervaring heeft op het gebied van financien. Ik vind salaris niet reeel,omdat collega`s meer verdienen dan mij. Mijn teamleider is tevreden over mij en heb meer verantwoordelijkheden erbij gekregen en ook meer ervaring.
Iedereen(teamleider/inlener/uzb) is tevreden over mijn salaris behalve ik. Wat moet ik doen?als ik meer vraag vinden ze mij onredelijk |
|
|
|
|
 |
bona fides
Geslacht: 
Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 22916
|
Geplaatst: vr 08 jan 2010 22:53 Onderwerp: |
|
|
Je kunt aangeven een andere werkgever te zullen zoeken als er niet wordt tegemoetgekomen aan je salariseisen. _________________ Hanc marginis exiguitas non caperet. |
|
|
|
|
 |
irene21
|
Geplaatst: za 09 jan 2010 17:59 Onderwerp: |
|
|
Ik wordt ingeschaald volgens de CAO van de inlener
Bepaald de inlener nu wat ik ga verdienen of uitzendbureau?
heb ik hier iets in te brengen behalve dat ik kan zeggen dat ik naar een andere werkgever overstap? |
|
|
|
|
 |
bona fides
Geslacht: 
Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 22916
|
Geplaatst: za 09 jan 2010 18:14 Onderwerp: |
|
|
Het uitzendbureau betaalt je en bepaalt dus ook hoeveel. Het uitzendbureau laat zich door de inlener betalen, maar dat is een ander bedrag. _________________ Hanc marginis exiguitas non caperet. |
|
|
|
|
 |
tikSimone