|
Auteur |
Bericht |
bl
Leeftijd: 57 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: do 03 jun 2010 11:43 Onderwerp: ruim een jaar na scheiding nog geen kinderalimentatie |
|
|
Hallo,
Op 29 april 2009 ben ik officieel gescheiden van mijn ex man. De boedelscheiding loopt nog wegens schulden. Mijn ex man zegt geen kinderalimentatie voor zijn 3 kinderen te kunnen betalen wegens de opgelopen schulden tijdens ons huwelijk. Ik heb ook een deel van deze schulden meegenomen en betaal deze ook keurig. Hij beweert nu dus niets te kunnen betalen wegens de schuldenlast en het feit dat hij in de ww zit.
Mijn advocaat zegt te willen wachten tot de beodelscheiding rond is alvorens zij begint aan de alimentatie, wij zitten echter elke maand erg krap en dat wordt al slechter...
Wat kan ik volgens u beginnen en waar zou ik recht op hebben...de kinderen zijn 10, 6 en 5 jaar oud en mijn ex man verdiende tijden s ons huwelijk gemiddeld 2400 p 4 weken. Nu echter ww.
alvast bedankt! |
|
|
|
 |
Mandy Salland
Leeftijd: 52 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: ma 07 jun 2010 12:02 Onderwerp: |
|
|
Van een kale kip kun je niet plukken. Ik denk dat je geduld moet hebben. Misschien valt er meer te halen over een paar maanden als hij weer werkt bijvoorbeeld en is dan de 'winst' groter. Na een vaststelling van de alimentatie moet er om een herziening verzocht worden....en dat kost weer tijd en geld. Misschien heb je recht op subsidies? Bespreek dat met je advocaat. |
|
|
|
 |
|