|
Auteur |
Bericht |
abati
Leeftijd: 35 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): HvU
|
Geplaatst: ma 13 jun 2011 23:18 Onderwerp: recht op UWV help ! |
|
|
Beste mensen,
nadat ik me diploma heb gehaald op mbo niveau 3 ben ik vanaf 1 september 2010 werkloos tot nu, ik heb heel veel gesolliciteerd naar bedrijven, en ik sta op meer dan 2 uitzendbureaus ingeschreven ik heb nooit een vaste inkomen gehad.
Mijn vraag aan jullie is, of ik recht heb om bij de uwv instantie in al die tijd dat ik werkloos was geweest een bepaalde bedrag uitgekeerd kan krijgen en via hun makkelijk aan werk tegemoet kan komen. Want dit schiet niet op voor mij, ik ben 21 jaar en tis voor mij nog steeds moeilijk om aan werk te komen.
Ik zou het op prijs stellen voor advies !
Dank u |
|
|
|
 |
hilde12
Leeftijd: 125 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 1572
|
Geplaatst: di 14 jun 2011 10:16 Onderwerp: |
|
|
Je hebt geen recht op een WW uitkering als je niet in een periode van 36 weken minimaal in 26 weken hebt gewerkt.
Je zou eventueel wel recht kunnen hebben op een bijstandsuitkering of eventueel een zogenaamd "werkleeraanbod" met aanvullende uitkering. Deze laatste mogelijkheid wordt aangeboden door een aantal gemeenten, zie hiervoor site WIJ
In principe is bijstand niet mogelijk met terugwerkende kracht, dit is alleen mogelijk in een aantal uitzonderingssituaties die hier staan vermeld. |
|
|
|
 |
abati
Leeftijd: 35 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): HvU
|
Geplaatst: di 14 jun 2011 16:46 Onderwerp: |
|
|
thnxx voor je reactie ik zal er meteen naar kijke |
|