|
Auteur |
Bericht |
svdongen
Leeftijd: 29 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: di 16 apr 2013 18:41 Onderwerp: |
|
|
Jouw vriend is nog steeds tegen dus kan het niet worden verkocht als ik het bovenstaande lees? |
|
|
|
 |
nemootje
Leeftijd: 61 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: di 16 apr 2013 19:35 Onderwerp: |
|
|
Het maakt mijn vriend niet zoveel uit.
Mijn interesse naar informatie kwam doordat de rest van de familie er eerst fel op tegen was dat het in zo'n korte tijd voor zover onder de vraagprijs verkocht zou worden en bij de 2e keer hoorde ze je niet.
En dan, als je naar hun gedachtengang vroeg, dan was het een vaag: we kunnen er niets tegen doen, hij (de bewindvoerder) heeft dat recht.
Vandaar dus mijn zoektocht naar informatie.
Maar als de rest het dus zo wil, dan gaat mijn vriend hier wel in mee.
Maar nogmaals heel erg bedankt (ook al was het uiteindelijk voor niets).
Groetjes,
Karin |
|
|
|
 |
cvb
Leeftijd: 72 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: wo 17 apr 2013 9:12 Onderwerp: |
|
|
nemootje schreef: | de kinderen gaan er voor tekenen. | Waarvoor precies gaan jullie eigenlijk tekenen?? |
|
|
|
 |
nemootje
|
Geplaatst: wo 17 apr 2013 11:36 Onderwerp: |
|
|
Hoe het verloop vervolgens is, weet ik niet, maar ik ga er vanuit dat er iets getekend moet worden dat iedereen het eens is met de verkoop?
Het komt er op neer dat het huis gewoon voor deze prijs verkocht gaat worden en dat iedereen zijn medewerking er aan gaat geven.
Groetjes,
Karin |
|
|
|
 |
cvb
Leeftijd: 72 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: wo 17 apr 2013 11:56 Onderwerp: |
|
|
nemootje schreef: | Het komt er op neer dat het huis gewoon voor deze prijs verkocht gaat worden en dat iedereen zijn medewerking er aan gaat geven.
| Heb zelf het idee gekregen, dat het huis al verkocht is en alleen nog moet worden gepasseerd; althans mij is het een raadsel, wat de kinderen hierbij te tekenen hebben?? |
|
|
|
 |
nemootje
|
Geplaatst: wo 17 apr 2013 13:19 Onderwerp: |
|
|
Van wat ik begrepen heb, is dat de bewindvoerder dit bod geaccepteerd heeft, en dat het van hieruit verder geregeld gaat worden.
Daar heb ik voor de rest helemaal geen verstand van en dat hoeft ook niet.
Als iedereen het met de acceptatie van dit bod dan toch eens is, laat die bewindvoerder het dan maar lekker verder regelen.
Groetjes,
Karin |
|
|
|
 |
|