hopeloosgeval
Leeftijd: 65 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: di 03 jul 2012 15:59 Onderwerp: rare regel van CBR |
|
|
Dat het CBR een machtpositie heeft is allang bekend,maar dat ook de regels beetje raar zijn...
om een heel lang verhaal kort te houden; ik ben door een 3 tal aanrijdingen mijn rijbewijs kwijtgeraakt; en moest een medische keuring ondergaan; dit met positief resultaat,want de arts kon niks vinden en schrteef daarom ook een advies om teruggave be rijbewijs voor voorlopig 5 jaar.
MAAAr het CBR heeft maling aan hun artsen en hun uitspraken en beroept zich op het regeltje; MEN MOET EERST EEN JAAR VRIJ ZIJN VAN WEGRAKINGEN (=duur woord voor kleine black out);
Heel leuk maar ik zit nu dus op de bank thuis en krijg never meer een wegraking omdat het puur een oververmoeitheidskwestie was maar omdat dat niet medisch klinkt is er weggeraking van gemaakt; maar ik moet dus nu een jaar stil zitten, en na het jaar verklaren na alle eerlijkheid dat ik een jaar niks geen gekke dingen heb gehad; dan krijg ik mijn rijbewijs terug; heel leuk maar dus een jaaar ziektewet zitten voor een ziekte die niet bestaat vind ik raaar. en zeer zeker de controle hierop; dus word ik eerst ziek en vervolgens ontslagen omdat ik beroeps chauffeur ben. maar schijnbaar is 2 jaar zw goedkoper als procederen tegen deze gekke regel; ik ben dan ook op zoek naar lotgenoten die ook zo zitten.
samen staan we sterk; dus aub meld u aan als u ook een onverklaarbare ziekte hebt ,waarbij de controle arts zegt dat u mag rijden en het cbr u eerst nog een jaar laat nagenieten. |
|