|
Auteur |
Bericht |
Ser
Leeftijd: 56 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: vr 12 feb 2010 19:23 Onderwerp: |
|
|
ouwe sloeber schreef: | Quote: | Ik zou dat laatste niet als (hoofd)reden geven om de beslissing daar te parkeren te rechtvaardigen. |
Nee, dat zou ik zeker niet doen. Heb ik ook niet willen suggereren. Eerder als extra verzachtende omstandigheid. Een zijdelingse opmerking. De gezondheid van je zoon is de reden (niet alleen in je brief, maar ook echt). |
Danken jullie wel voor jullie suggesties. Ik heb zeker aan jullie aandacht gehad. Hopelijk is de persoon achter ook. Ht is inderdaad het gevaar voor het kind en moet dat als belangrijkste reden aangeven en zoals O S opmerkte ook de hoeveelheid lege invalidenplaatsen. k zal jullie berichten wnneer het wordt afgehandeld.
Hartelijke groet, Ser |
|
|
|
 |
bona fides
Geslacht: 
Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 22912
|
Geplaatst: vr 12 feb 2010 19:42 Onderwerp: |
|
|
Wat voor soort boete heb je eigenlijk gehad? Iets waartegen je in "bezwaar" (of eigenlijk "administratief beroep") kunt bij de officier van justitie?
@ouwe sloeber: we zijn het eens en ik zie nu hoe je het bedoelde. _________________ Hanc marginis exiguitas non caperet. |
|
|
|
 |
Ser
|
Geplaatst: vr 12 feb 2010 19:42 Onderwerp: |
|
|
[
Quote: | 2. Dat ik niet eerder een gehandicaptenkaart heb aangevraagd heft te maken met een kind van 2 jaar. Sommigen kunnen lopen maar moeten soms ook wel in de kinderwagen. De mijne is gekluisterd eraan op het moment. Daarnaast heeft het meer met zijn toestand te maken. Als wij al bij voorbaat hem zo min mogelijk het huis uit hebben alleen met de noodzakelijke ziekenhuisbezoek. En juist om die reden is zelfs hulp thuis gehonoreerd. |
Maar hieruit begrijp ik niet waarom je de kaart niet eerder hebt kunnen aanvragen.
Simpel omdat ik/ wij niet van het bestaan af wisten voor een kind van 2. Bij het CIZ hanteert men zorg in het algemeen voor boven de leeftijd van 4 werd ons telkens gezegd. De zorg die voor ons als "uitzondering"werd gemaakt was omdat er juist van diverse medische kanalen aan is getrokken. |
|
|
|
 |
Ser
|
Geplaatst: vr 12 feb 2010 19:45 Onderwerp: |
|
|
bona fides schreef: | Wat voor soort boete heb je eigenlijk gehad? Iets waartegen je in "bezwaar" (of eigenlijk "administratief beroep") kunt bij de officier van justitie?
@ouwe sloeber: we zijn het eens en ik zie nu hoe je het bedoelde. |
Het is een aankondiging van beschikking en de boete is € 160. |
|
|
|
 |
bona fides
Geslacht: 
Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 22912
|
Geplaatst: vr 12 feb 2010 20:01 Onderwerp: |
|
|
Ok, dan moet je inderdaad een bezwaarschrift indien (dus eigenlijk een administratief beroep). Nou ja, de aankondiging legt het al uit neem ik aan  _________________ Hanc marginis exiguitas non caperet. |
|
|
|
 |
Ser
|
Geplaatst: vr 12 feb 2010 20:06 Onderwerp: |
|
|
bona fides schreef: | Ok, dan moet je inderdaad een bezwaarschrift indien (dus eigenlijk een administratief beroep). Nou ja, de aankondiging legt het al uit neem ik aan  |
achter staat inderdaad wat te doen. Ik wil gewoon al de brief klaar hebben.
THNX |
|
|
|
 |
ouwe sloeber
Leeftijd: 52 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: vr 12 feb 2010 22:14 Onderwerp: |
|
|
Laat inderdaad maar weten hoe het is afgelopen. Ik hoop ook dat het dan beter gaat met je zoon. |
|
|
|
 |
|