Content Syndication
|
|
|
|
 |
Pagina 1 van 1 |
|
|
Auteur |
Bericht |
claudia2
Leeftijd: 58 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: wo 31 mrt 2010 23:04 Onderwerp: paardrijlaarzen kapot rare vergoeding |
|
|
In december kocht ik paardrijlaarzen met mijn dochter. Ik de winkel verzocht ik om een verkoopster omdat ik totaal geen verstand van paardrijlaarzen heb. We werden geholpen door A. Laarzen gekocht wij blij naar huis maar na twee maanden was de binnenvoering stuk. Mijn dochter heeft alleen op zaterdag deze laarzen nodig. Dus in totaal heeft de de laarzen 8 x aan gehad. Wij teug uiteraard. En na wat over en weer gepraat werden de laarzen vergoed door middel van een nieuw paar. Klasse zou je zeggen. Maar ook deze gingen naar twee maanden stuk. Wij terug en dan komt het verhaal. De bazinn vertelde dat hun beleid zodanig was dat bij de eerste klacht wij andere dure laarzen hadden mogen uitzoeken met aftrek van aankoop bedrag van de laarzen die we hadden gekocht, maar omdat we nieuwe hadden gehad ging die vlieger niet meer op?????? En we mochten laarzen uitzoeken met korting? maar ze wist nog niet hoeveel korting? Ook de opmerking dat A de omtrek van de kuit had moeten meten. [wat niet is gebeurt]
Want daardoor scheurde de voering omdat de kuit te groot was voor deze laars. En we hadden toch vier maaden plezier gehad van de laarzen? Ik ben boos weg gegaan omdat ik A ik had om een verkoopster gevraagd die dus duidelijk niet haar werk goed had gedaan B hoe kon ik weten dat de eerste keer de vergoeding bestond uit nieuwe dure laarzen mat aftrek van aankoopsom en C je heb er ook vier maanden plezier van gehad viel niet echt goed.
Wat kan ik hieraan doen? Is de aangeboden vergoeding reeel? En als je nieuwe laarzen krijg gaat toch vanaf dat moment [ de datum ] opnieuw je garantie in?
claudia |
|
|
|
 |
WimWest
Leeftijd: 125 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
|
|
|
 |
|
 |
Pagina 1 van 1 |
|
|
U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen U mag geen reacties plaatsen U mag uw berichten niet bewerken U mag uw berichten niet verwijderen U mag niet stemmen in polls
|
|
|
|