|
Auteur |
Bericht |
wonderxjane
Leeftijd: 36 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UvA Studieomgeving (MA): UvA Berichten: 1
|
Geplaatst: ma 19 sep 2011 16:46 Onderwerp: opzegging sportschoolabonnement |
|
|
Hoi allemaal,
Ik heb een vraagje. In de algemene voorwaarden van mijn sportschool staat een opzegtermijn van 2mnd. Er staat echter niet 2 kalendermnd. Kan ik dit dat zo beargumenteren dat ik het nu kan opzeggen ( omdat mijn abonnement is gestart op 30 november). Als het namelijk om kalendermaanden zou gaan zou ik nu dus te laat zijn. maar dit staat er dus niet in.,
Nou zie ik wel net ineens op hun site dat er nieuwe algemene voorwaarden zijn waarin dit wel staat. Met die algemene voorwaarden ben ik echter nimmer akkoord gegaan. Dan mogen ze deze toch ook niet bij mij hanteren?
Alvast bedankt! |
|
|
|
 |
bona fides
Geslacht: 
Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 22911
|
Geplaatst: ma 19 sep 2011 17:05 Onderwerp: |
|
|
Als je abonnement is ingegaan op 30 november, dan lijkt het mij dat een opzegging die uiterlijk op 30 september de sportschool bereikt op tijd is. Het zou vreemd zijn om in zo'n geval met hele kalendermaanden te werken.
Inderdaad gelden de AV zoals van kracht op 30 november vorig jaar, tenzij die AV bepalen dat de sportschool ze kan wijzigen en je daarbij gelegenheid krijgt om op te zeggen. _________________ Hanc marginis exiguitas non caperet. |
|
|
|
 |
|