|
Auteur |
Bericht |
sylvia444
Leeftijd: 62 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: vr 14 aug 2009 19:57 Onderwerp: opgeheven vof |
|
|
Ja ik had nog een vraag.Op 1 april 1996 is mijn partner uitgenodigd om een vof op te starten.Hij is hierop ingegegaan jammer genoeg.Als snel bleek dat mijn partner alleen op papier een mededirecteur was.Hij had totaal geen inspraak en zijn compagnon regelde de financien.Mijn partner had maar naar zijn pijpen te dansen.Mijn partner kreeg gewoon een maanloon en zelfs mijn kinderkorting verdween in het bedrijf.In 2005 na bijna tien jaar kreeg mijn partner te horen dat zijn compagnon niet verder wilde en wert mijn partner van de een op andere dag uit het bedrijf gegooit zonder 1 cent terwijl hij bijna tien jaar in het bedrijf heeft zitten.We hebben het geprobeerd via een advocaat maar we hadden geen cent meer na dit voorval en zijn zelfs het huis uitgezet omdat we geen inkomsten meer hadden.Kunnen we hier nog iets aan doen?Wij zijn alles kwijt geraakt. |
|
|
|
 |
mcvg
Leeftijd: 49 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UvA Studieomgeving (MA): Berichten: 279
|
Geplaatst: zo 23 aug 2009 9:28 Onderwerp: |
|
|
Uiteraard kan je man aanspraak maken op zijn (aan)deel in de gemeenschap van de VOF. Het is echter wel lastig om op basis van summiere gegevens hier iets concreets over te zeggen. Je advocaat zal hier meer over kunnen zeggen. |
|
|
|
 |
|