Content Syndication
|
|
|
|
 |
Pagina 1 van 1 |
|
|
Auteur |
Bericht |
daisy32
Leeftijd: 47 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: ma 19 jul 2010 20:13 Onderwerp: omgangregeling niet nakomen |
|
|
omdat de communicatie slecht verloopt hebben we 2 weken geleden met de advocaten aan tafel gezeten, en hebben we afspraken gemaakt omtrent de omgang van de kids. en dat is dat de vader bij mij ( moeder ) de kids om 10 uur komt op halen en ik ze om 18 uur weer ga halen.
Nou is het al 2 weken achter elkaar dus voor gekomen dat hij er niet op tijd was een week hadden ze de fiets gestolen en stuurt hij mij een taxi ik heb de kids niet meegegeven omdat gezien de leeftijd niet verantwoord is ( tweeling 5 jaar ). en de andere keer kreeg ik een sms om precies 10 uur dat hij zich verslapen had, ik heb toen gezegd dat ik tot 11 uur thuis was aangezien ik nog andere plannen had, ik heb tot die tijd niemand gezien later heb ik wel vernomen dat hij om half 12 aan de deur was.
nu wil hij een dwangsom afdwingen omdat ik zogezegd de kids achter hou terwijl hij zich niet aan de afspraken houd nu is mijn vraag kan dit zomaar. Ik hou ze niet achter maar ik ben wel zo dat ik me aan de afspraken hou. |
|
|
|
 |
|
 |
Pagina 1 van 1 |
|
|
U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen U mag geen reacties plaatsen U mag uw berichten niet bewerken U mag uw berichten niet verwijderen U mag niet stemmen in polls
|
|
|
|