|
Auteur |
Bericht |
djmasterpiece
Leeftijd: 39 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: vr 13 mei 2011 22:05 Onderwerp: officiële waarschuwing |
|
|
Ik heb deze week mijn eerste officiële waarschuwing gekregen per mail maar ik ben het er niet mee eens. Dus mijn vraag is wat kan ik er tegen doen. Ik zit namelijk bij een commerciele organisatie en naar hun mening draai ik te weinig omzet. Maar het hele team draait te weinig omzet en ik behoor als je eht over de laatste 2 maanden bekijkt gewoon tot de middenmoot. En als je het over een heel jaar bekijkt ben ik hun beste verkoper. Ik kan er ook weinig aan doen dat de markt tegen zit. Zelfs de meewerkend teamleider heeft veel minder dan mij en dat is een leidinggevende die eht goede voorbeeld moet geven. Ik vermoed namelijk dat de manager mij niet mag omdat ik zowel sexueel contact heb gehad met zijn zus als zijn vriendin. Maar dit is niet de officiële reden voor de officiële waarschuwing . Daarnaast heb ik deze officiële waarschuwing per mail toegezonden gekregen is het dan nog steeds geldig? |
|
|
|
 |
pacta sunt servanda
Leeftijd: 44 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): OU Studieomgeving (MA): OU Berichten: 805
|
Geplaatst: ma 16 mei 2011 8:55 Onderwerp: |
|
|
Als jij kunt aantonen dat de waarschuwing onterecht is gegeven dan lijkt het mij logisch dat hij weer wordt ingetrokken. Heb je het al besproken met je werkgever? _________________ ~Tempora mutantur, et nos mutamur in illis~ |
|
|
|
 |
DENNIS79
Leeftijd: 45 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UvT Studieomgeving (MA): UvT Berichten: 1754
|
Geplaatst: ma 16 mei 2011 10:17 Onderwerp: |
|
|
Een officiële waarschuwing is een officële waarschuwing. Mondeling, schriftelijk, per expres post of per e-mail maakt niet zo heel veel uit.
Indien je het er niet mee eens bent, kun je daartegen een verweer indienen bij je werkgever. Je richt het verweer dan normaal gesproken niet aan je manager, maar aan de directeur of directie.
Het niet behalen van voldoende omzet kan op zich zelf niet leiden tot een officiële waarschuwing. Enkel de vorm en hoeveelheid van de inspanningen die jij verricht kunnen leiden tot een waarschuwing.
Indien bovendien andere medewerkers hetzelfde of minder hebben gerealiseerd en die medewerkers niet berispt zijn, is dat een factor die doorgaans meegwogen wordt in de beoordeling van een waarschuwing. |
|
|
|
 |
|