|
|
| Auteur |
Bericht |
pancake1822
Leeftijd: 34 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): Ava
|
Geplaatst: di 19 jan 2010 1:27 Onderwerp: leveringsplicht |
|
|
Beste mensen,
Ik zit met een vraag en ik denk dat jullie hem misschien wel kunnen beantwoorden.
Ik ben van plan om een groot aantal partijgoederen te kopen van een leverancier in het buitenland. Omdat de prijze erg laag liggen (tov winkelprijzen) heb ik het gevoel dat ik opgeligd word. Stel ik heb het geld overgemaakt, en ik krijg geen producten geleverd.. Wanneer sta ik dan in mijn recht om het geld terug te eisen? En als hij het geld niet terugbetaald, kan ik dan aanklagen oid?
Ik hoop dat jullie mijn vraag kunnen beantwoorden,
MVG |
|
|
|
|
 |
bona fides
Geslacht: 
Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 22916
|
Geplaatst: di 19 jan 2010 1:43 Onderwerp: |
|
|
Als je niet krijgt wat duidelijk is afgesproken heb je natuurlijk recht op je geld terug, maar of je daarmee je geld ooit nog uit dat buitenland (welk buitenland?) krijgt losgepeuterd is natuurlijk maar zeer de vraag.
Als je het niet vertrouwt, moet je het gewoon niet doen. Afgaande op je bericht krijg je naar ik vermoed in het beste geval een lading nepartikelen waarvan de invoer en verkoop strafbaar zijn. (En ja, marktplaats staat daar vol mee, maar dat betekent niet dat jij ermee weg komt.) _________________ Hanc marginis exiguitas non caperet. |
|
|
|
|
 |
|
|