eriktheman
Leeftijd: 42 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: do 05 jul 2007 15:08 Onderwerp: laptop showmodel garantie |
|
|
Hallo,
Ik heb in october een laptop gekocht bij een computerzaak. Ik had € 500
te besteden en liep een zaak binnen en vroeg of ze een laptop hadden voor € 500,- dit hadden ze, alleen het is wel een showmodel vertelde de verkoper tussen neus en lippen....er zou 1 week garantie op staan!!!
ik kocht hem en was er blij mee..
Alleen ik ben er nu niet heel erg blij meer mee: hij is super traag, springt soms uit, soms is het geluid eraf, en meer ergenissen...
3 dagen nadat ik hem heb gekocht was het geluid er al een keer af.
Nadat ik 2 uur aan de telefoon had gehangen en de aanwijzingen opvolgde van de klantenservice, ben ik maar weer naar de winkel gegaan..
de verkoper vertelde dat hij de laptop wel even achter wilde houden voor het opnieuw installeren... dit kostte dan wel €20.00
Ik zei natuurlijk dat ik dit niet deed, ik kon hem dan net zogoed direct terugbrengen...
verkoper zei dat ik hem ook zelf opnieuw kon installeren, dit heb ik toen gedaan, maar nog is hij niet goed..
Mijn vraag aan een ieder van jullie is, wat kan ik doen? Heb ik als een leek onderzoek naar die laptop moeten verrichten???
Daarnaast kan ik denken jullie mijn geld terug vragen of is een garantie termijn van een week gerechtvaardigd...
Mvg Erik |
|