Content Syndication
|
|
|
|
 |
Pagina 1 van 1 |
|
|
Auteur |
Bericht |
zion
Leeftijd: 69 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: vr 13 aug 2010 15:34 Onderwerp: kans op recht |
|
|
Hallo, mijn zoon kreeg 1 jaar geleden een relatie. Ongeveer 6 maanden geleden heeft zijn vriendin een huis gekocht uit 1930 waar veel aan verbouwd moest worden. Mijn zoon had met haar de afspraak dat ze naar een notaris zouden gaan om een aantal zaken vast te laten leggen aangezien zij alleen het koopcontract had getekend. Na vier maanden van hard werken, slopen en opbouwen met behulp van vrienden van mijn zoon, is het een paleisje geworden. MIsschien voelt u het al aankomen........ Het huis was klaar en hij kreeg te horen dat zij de relatie wilde beeindigen. Ik zal u de nare toelichtig besparen, maar ik heb een vraag aan u.
Mijn zoon heeft het overgrote deel van alle verf, behang inboedel, stucwerk enz betaald. Hij is van dit alles nog in het bezit van de bonnen en hij kan op zijn afschriften aantonen dat hij dit ook daadwerkelijk heeft betaald. Nu heeft deze dame wel geld ( 400,- euro) gestort voor de afwasmachine die mijn zoon heeft betaald, maar verder weigerd zij om nog maar 1 euro over te maken, met andere woorden, zij wil miijn zoon niets meer betalen.
Heeft mijn zoon kans om zijn gelijk te halen en zo ja, wat moet jij daarvoor doen ? |
|
|
|
 |
maartjedevries
Leeftijd: 42 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): HZu
|
Geplaatst: ma 16 aug 2010 14:43 Onderwerp: Re: kans op recht |
|
|
zion schreef: | Hallo, mijn zoon kreeg 1 jaar geleden een relatie. Ongeveer 6 maanden geleden heeft zijn vriendin een huis gekocht uit 1930 waar veel aan verbouwd moest worden. Mijn zoon had met haar de afspraak dat ze naar een notaris zouden gaan om een aantal zaken vast te laten leggen aangezien zij alleen het koopcontract had getekend. Na vier maanden van hard werken, slopen en opbouwen met behulp van vrienden van mijn zoon, is het een paleisje geworden. MIsschien voelt u het al aankomen........ Het huis was klaar en hij kreeg te horen dat zij de relatie wilde beeindigen. Ik zal u de nare toelichtig besparen, maar ik heb een vraag aan u.
Mijn zoon heeft het overgrote deel van alle verf, behang inboedel, stucwerk enz betaald. Hij is van dit alles nog in het bezit van de bonnen en hij kan op zijn afschriften aantonen dat hij dit ook daadwerkelijk heeft betaald. Nu heeft deze dame wel geld ( 400,- euro) gestort voor de afwasmachine die mijn zoon heeft betaald, maar verder weigerd zij om nog maar 1 euro over te maken, met andere woorden, zij wil miijn zoon niets meer betalen.
Heeft mijn zoon kans om zijn gelijk te halen en zo ja, wat moet jij daarvoor doen ? |
Heeft hij met haar afspraken gemaakt over het betalen van de verf en andere middelen? |
|
|
|
 |
|
 |
Pagina 1 van 1 |
|
|
U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen U mag geen reacties plaatsen U mag uw berichten niet bewerken U mag uw berichten niet verwijderen U mag niet stemmen in polls
|
|
|
|