iniminihd
Leeftijd: 66 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: vr 24 feb 2012 0:12 Onderwerp: kan verwijderd worden |
|
|
Ik weet niet of dit in de goede rubriek staat. Anderhalf jaar geleden heeft mijn man een snorfietsje bij een dealer gekocht. Achteraf bleek deze niet te bevallen. Mijn man heeft tussentijds eens aan de dealer gevraagd of hij deze of in kon ruilen voor een andere en of dat deze eventueel teruggenomen kon worden door de dealer zodat deze de snorfiets opnieuw kon verkopen in de showroom. Dat was toen geen probleem. Enkele weken geleden belde een van de werknemers van de dealer om te vragen of de snorfiets er nog was en of dat deze naar de dealer gebracht kon worden want er was belangstelling voor. Mijn man heeft de snorfiets toen bij de dealer gebracht. Een paar dagen daarna kreeg mijn man een (nogal boos) telefoontje van de eigenaar van die zaak die het er helemaal niet mee eens was dat de snorfiets naar zijn zaak gebracht was, hij ging er niet mee leuren, kostte geld, lag niet goed in de verkoop etc. en of mijn man hem maar weer op wilde komen halen. Ik vind dit een vreemde zaak en mijn man heeft eigenlijk geen trek om die snorfiets wéér op te gaan halen. Ook hij was blij dat hij de snorfiets zou kunnen verkopen via de dealer. Typisch miscommunicatie onderling bij de dealer, maar wij zijn daar nu de dupe van. Kan hier nog iets tegenin gebracht worden. Was dit niet een soort van mondelinge (verkoop) overeenkomst? |
|