|
Auteur |
Bericht |
dododo
Leeftijd: 68 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: za 14 sep 2013 23:50 Onderwerp: kan die buurman mij aanklagen? |
|
|
Ik heb hieronder een vraag gesteld en heb nog een vraag,.
Leest u alstublieft eerst onderstaande vraag.
Er kwam toen ik er lang liep een buurman van mijn dochter naar me toe dat ik niet moet proberen nog een brief op de deur te plakken.
Dat ik niet moet proberen daar rond te spoken. Mijn dochter heeft zittten klagen. Ze kan iedereen om haar pink winden.
Ik moest niet proberen daar nog langs te komen. Terwijl ik al jaren een omweg maak om naar een andere supermarkt te gaan. Ik ben er klaar mee en ben van plan gewoon naar die supermarkt te gaan. Ik heb haar geholpen tot en met haar in huis gehaald en haar aan een appartement om de hoekl geholpen. Ik wilde dat ik haar nooit zo had geholpen.
Kan die buurman mij aanklagen voor het feit dat ik bij haar een brief op de deur heb geplakt?
En dat ik daar langs loop? (leest u alsublieft voorgaande vraag)
dododo |
|
|
|
 |
bona fides
Geslacht: 
Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 22911
|
Geplaatst: zo 15 sep 2013 13:45 Onderwerp: |
|
|
Een rechtenforum is niet het juiste forum voor dit soort problemen. _________________ Hanc marginis exiguitas non caperet. |
|
|
|
 |
dr.dunno
Leeftijd: 45 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UU Studieomgeving (MA): UU Berichten: 774
|
Geplaatst: zo 15 sep 2013 13:55 Onderwerp: |
|
|
De problemen die hier spelen kun je goed bespreken met een huisarts of psycholoog. _________________ Catapultum habeo. Isi pecuniam omnem mihi dabis, ad caput tuum saxum immane! |
|
|
|
 |
|